هر چند بایرن مونیخ با نتیجه تساوی بدون گل مقابل گلادباخ متوقف شد اما پپ گواردیولا‌ اعلام کرد به شاگردانش افتخار می‌کند وی همیچنین از مانوئل‌نویر دروازه بان باواریایی‌ها تشکر ویژه کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، دیدار تیم‌های صدر جدولی بایرن مونیخ و مونشن‌ گلادباخ با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.
 
پپ گواردیولا  سرمربی 43 ساله بایرن در پایان این بازی گفت: من به تک تک بازیکنان بایرن و نحوه فوتبال بازی کردن آنان افتخار می‌کنم بازیکنان بایرن مونیخ به شیوه‌ای کاملا کنترل شده بازی کردند به نحوی که گلادباخ‌ هیچ فرصت ضد حمله‌ای نیافت حتی از کسب یک امتیاز در این بازی هم خوشحال هستم .
 
فلیپ لام کاپیتان بایرن هم معتقد است کسب نتیجه تساوی برای آنان خوب بود وی در این باره گفت: ما چندان موقعیت‌های مسلم گلزنی نداشتیم اما بازی را تحت کنترل خود قرار داده بودیم هر چند خواستار پیروزی بودیم اما هنوز هم صدرنشین جدول بوندسلیگا‌ و نگرانی نسبت به آینده نداریم.
 
** قدر دانی گواردیولا از دروازه‌بان بایرن مونیخ
 
 مانوئل نویر دروازه‌بان اول بایرن مونیخ دو مرتبه در موقعیت تک به تک با مکس کروس و آندره هان مهاجمان گلادباخ قرار گرفت اما به خوبی توانست از دروازه‌ باواریایی‌ها دفاع کند و هفتمین کلین شیت‌ خود را به ثبت برساند.
 
گواردیولا ضمن تقدیر و تشکر از نویر گفت: بدون مانوئل‌ احتمالا یک یا دو گل از حریف دریافت می‌کردیم اما او خیال همه ما را از بابت دروازه راحت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مانوئل ، نویر ، دروازه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار