نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:شهردار تهران باید با تدبیر خود سازمان ثبت اسناد و املاک را مکلف به تهیه سند برای فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها کند.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر بااشاره به حادثه اردیبهشت ماه امسال در شهربازی ارم که منجر به مصدومیت سه نفر ازشهروندان شد افزود: روز گذشته با یکی از این افراد در بیمارستان ملاقات داشتم واین درحالی است که از 12 خرداد و انتقال این فرد از بیمارستان آسیا به بیمارستان جدید هیچ یک از مسئولین ذیربط دیداری با ایشان نداشتند.

وی با اشاره به اینکه 150 میلیون تومان برای درمان این فرد پرداخت شده تصریح کرد: با توجه به اینکه تا کنون هیچ کمکی از سوی هیچ یک از ارگان‌ها در ارائه هزینه درمان این فرد نشده استدعا دارم اگر کسی می‌تواند به این شخص حادثه دیده کمک کند تا حداقل هزینه درمان ایشان را مردم تامین کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به ماده یک  اصلاحیه قانون فروردین ماه سال 92 در خصوص تشریح طرح‌های یک شورا برای تهران-ری و شمیرانات اشاره کرد و گفت: اما با توجه به اینکه تذکرات و صحبتهای بسیاری در این زمینه صورت پذیرفته و این امر یکی از انتظارات و توقعات مردم است تا کنون اقدامی نشده است.

طلایی از موضوع دست فروشان مترو به عنوان یکی دیگر از مسائل و معضلات شهری داشتند و افزود: اخیرا دست فروشی در مترو باب شده و بهتر است شهردار تهران در این زمینه تدبیری بیاندیشد تا تبدیل به یک عادت و فرهنگ نشود.

وی ادامه داد: بحث فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها نظیر بزرگراه چمران یکی دیگر از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه کرد 
چرا که فضای سبز این معابر به عنوان بزرگترین سرمایه شهر فاقد سند است و دکتر قالیباف باید با تدبیر خود سازمان ثبت اسناد و املاک را مکلف به تهیه سند برای فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها نماید.چرا که تهیه سند برای حاشیه بزرگراه‌ها ضرورت است. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: قالیباف ، مترو ، دستفروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار