دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از نصب و راه اندازی سامانه فتوولتاییک متصل به شبکه در ساختمان معاونت علمی خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، مهندس یوسف آرمودلی دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی از نصب و راه اندازی سامانه فتوولتاییک متصل به شبکه در ساختمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و بیان کرد: این نیروگاه به ظرفیت 10 کیلووات در پشت بام ساختمان اصلی این معاونت علمی به تولید برق می پردازد. 

دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی درباره مشخصات این سامانه گفت: این سامانه با 38 ماژول منو کریستالین که توان هر ماژول 275 وات است مجهز شده است، همچنین 3 اینورتر سامانه توان نامی 3*4600 دارند و سیستم مانیتورنگ نیروگاه مجهز به سنسورهای تابش، دمای محیط، دمای ماژول، باد و نمایشگر است. 

آرمودلی با اشاره به اینکه این سامانه فتوولتاییک با همکاری معاونت علمی و وزارت نیرو انجام شده است، عنوان کرد: این پروژه با هدف توسعه استفاده انرژی‌های نو در ساختمان‌ها راه‌اندازی شده که خوشبختانه معاونت علمی در این اقدام پیشقدم شده است. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.