کمپین‌های حمایت از "ریحانه جباری" طناب دار او شد + فیلم

16 تیر ماه سال 86 در پی گزارش ارتکاب یک فقره قتل عمد فردی به نام "مرتضی عبدالعلی سربندی" و پس از کشف تلفن همراه مقتول و دسترسی به آخرین تماس وی با فردی به نام "ریحانه جباری"، نامبرده به عنوان مظنون ارتکاب قتل عمدی تحت تعقیب قرار گرفت.

 به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، 16 تیر ماه سال 86 در پی گزارش ارتکاب یک فقره قتل عمد فردی به نام "مرتضی عبدالعلی سربندی" و پس از کشف تلفن همراه مقتول و دسترسی به آخرین تماس وی با فردی به نام "ریحانه جباری"، نامبرده به عنوان مظنون ارتکاب قتل عمدی تحت تعقیب قرار گرفت.

با مراجعه به محل اقامت "ریحانه جباری"، از منزل وی یک کارد آشپزخانه و یک روسری آغشته به خون کشف می‌شود .


"ریحانه جباری" متولد 1366، در تمام مراحل تحقیق نزد ضابطان، بازپرس و دادگاه به ارتکاب قتل عمد از سوی خود اقرار نموده و برای توجیه اقدام خود مدعی شده مقتول قصد تجاوز به وی را داشته، این در حالی است که اظهارات بعدی متهم خلاف این ادعا را ثابت کرد.


بعد از روشن شدن زوایای پنهان پرونده و زمزمه‌های قصاص متهم، رسانه‌های غربی که در مقابله با احکام اسلامی ید طولایی دارند بار دیگر وارد فاز عملیات روانی شدند و با تلاشی کور سعی کردند در اجرای حکم با انواع شبهات روند پرونده را به انحراف بکشانند.


گفتنی است؛ مادر قاتل که پیش‌تر بارها و بارها با شبکه‌های معاند نظام مصاحبه کرده بود بعد از بین رفتن حباب تبلیغاتی فریب غربی‌ها در مورد این سوژه، حال اذعان داشته همین کمپین‌هایی که برای حمایت از قاتل شکل گرفت خود طناب داری برای دخترش شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۳
این آقای سربندی چرا با یک دختر همسن دخترش رابطه داشته که این بلا سرش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۶:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
مشابه همین اتفاق برای دوست من افتاد اما اون تونست فرار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
بیژن
۱۷:۴۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
قاضی نباید تحت تاثیر جوسازی قرار گیرد ...
موارد تاریکی در پرونده وجوددارد!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۲۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
شماره تلفن موبایل این خانم درتلفن مقتول چه کارمی کرد؟چه لزومی داشته که بااین خانم تماس گرفته وباوی قرارملاقات گذاشته؟یک دختربیست ساله چرا تصمیم به کشتن این مرد گرفته ؟این مرد متاهل چه رابطه ای بایک دختر می تونست داشته باشد وباوی درارتباط باشد وقرارملاقات بگذارد؟ارتباط این مرد متاهل بایک دخترجوان چه معنی دارد؟برای خانواده این مرداین سئوالها پیش نیامده ؟حال که اعدام شده آیادیه وی توسط خانواده مقتول داده شده است یانه؟ .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
اگر جباری به خاطر تجاوز به خودش این کار را انجام داده بود که این کار اعدام نداشت ولی اگر ثابت شده که این کار به خاطر تجاوز نبوده پس به خاطر چی بوده که این آدم رو کشسته پس چرا یکنفر واضح نمیگوید که علت قتل سربندی توسط جباری چی بوده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
خدوکرده راتدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
abdollah
۱۰:۴۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
البته که هرجا تحسین ابرجنایتکاران باشد مردم دنیا بیشتر مخالفت میکنند چون همه مردم جهان دیگر امریکا وانگلیس واسراییل را به عنوان جنایت کارو حیله گر میشناسند
Iran (Islamic Republic of)
شاهين
۱۰:۴۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
خوبش كردن قصاص حقش بود
Germany
علی
۰۹:۵۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
اولا سر انگشتی حساب کنید ببینید روزانه چندین نفر بصورت مستقیم یا غیره مستقیم توسط آمریکا کشته میشود
دوم هم آمریکا حق دخالت در مورد حکم خدا را ندارد قاتل باید اعدام شود
آخرین اخبار