فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال ۳۵ باند بزرگ مواد مخدر در استان لرستان شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، سردار محمد قنبری در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان لرستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور، استاندار لرستان و شورای تأمین این استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: هدف نیروی انتظامی تلاش برای برقراری امنیت در قلمرو ایران است.

وی افزود: اصلی‌ترین شاخص توسعه و نظم و امنیت پایدار از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است.

این فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: نظم و امنیت یک تولید جمعی است و فرماندهی انتظامی لرستان توانسته در این زمینه گام‌های مثبتی بردارد.

سردار قنبری تصریح کرد: توجه به منابع انسانی، معنوی،معیشتی در راستای تکریم ارباب رجوع، تکمیل و احداث پروژه های عمرانی، انتظام‌بخشی برای شهرها در زمینه‌های مختلف براساس نظرسنجی، تقویت انسجام یکپارچگی در نیروی انتظامی استان، استفاده از فناوری روز، ارتقای علوم و فنون، اقدام در جهت رشد فرهنگی، هدفمند نمودن دشت‌های انتظامی، اجرای سامانه کنترل پایش تصویری در 61 نقطه استان لرستان و غیره از جمله اقدامات نیروی انتظامی طی شش ماهه گذشته است.

سردار قنبری یادآور شد: طی شش ماهه سال شاهد کاهش 34 درصدی انواع سرقت، 40 درصدی سرقت منازل، 41 درصدی کیف‌قاپی و کشف 72 درصدی وقوع جرایم در استان لرستان بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: طی 6 ماهه امسال شاهد کاهش صددرصدی سرقت مسلحانه، 50 درصدی آدم‌ربایی و رتبه نخست کاهش سرقت در سطح کشور بوده‌ایم، که از همه مسئولان به خاطر همکاری با نیروی انتظامی تقدیر کرد.

وی افزود: در این مدت شاهد کاهش 74 درصدی چاقوکشی، 14 درصدی تصادفات و 22 درصدی تصادفات فوتی در سطح لرستان بوده‌ایم و در این مدت یک تن و 400 کیلوگرم انواع مخدر و 35 باند شناسایی و متلاشی شده است.

سردار قنبری یادآور شد: در این مدت شاهد افزایش 12 درصدی مواد مخدر و دستگیری 2 هزار و 612 نفر قاچاقچی و 10 هزار نفر معتاد بوده‌ایم.

این فرمانده انتظامی گفت: طی این مدت 92 طرح ارتقای اجتماعی در سراسر لرستان به مرحله اجرا درآمده است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در این مدت شاهد افزایش کشفیات 15 درصدی تجهیزات ماهواره‌ای، 75 درصدی مشروبات الکلی، 59 درصدی سلاح و غیره در استان لرستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، مخدر ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.