لیگ برتر ووشو از پنجشنبه 8 آبان در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

احمد خمیس آبادی رئیس سازمان لیگ ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هشتمین دوره لیگ برتر ووشو با حضور ده تیم در قالب دو گروه  از پنجشنبه 8 آبان در محل آکادمی ووشو آغاز می شود.
 
وی افزود : تیم های دانشگاه آزاد ،شهرداری بندر عباس، عمران اریکه، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل در گروه یک و تیم های پارس جنوبی، سپاه میرجاوه، پاس قوانین ناجا، هیئت آذربایجان شرقی و پتروشیمی الوند در گروه دوم قرار دارند.

وی در خصوص تغییرات هشتمین دوره لیگ برتر گفت : دو تیم شهرداری بندر عباس و پتروشیمی الوند از لیگ دسته ی یک سال گذشته به لیگ برتر صعود کردند و تیم های پایان جدولی هیئت خراسان رضوی و هیئت خوزستان  لیگ برتر دوره قبل به دسته یک سقوط کردند و همچنین تیم پرشین قهرمان دور قبل از حضور در لیگ امسال انصراف داد.

خمیس آبادی در مورد برنامه دیدارهای هفته اول و دوم اظهار داشت: در دیدارهای هفته اول که صبح پنجشنبه 8 آبان برگزار می شود تیم شهرداری بندر عباس با تاکسیرانی آمل، تیم عمران اریکه رنگ فیروزه شیراز از گروه اول با هم به رقابت می پردازند و در گروه دوم نیز سپاه میر جاوه به مصاف  پتروشیمی الوند و پاس قوامین با هیئت آذربایجان شرقی دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر ووشو تیم عمران اریکه با دانشگاه آزاد و تیم رنگ فیروزه شیراز با تاکسیرانی آمل از گروه اول عصر پنجشنبه با هم مبارزه می کنند و سایر تیم ها بر اساس  قرعه استراحت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار