استاندار کرمان از نبود کشتارگاه مدرن در جنوبشرق کشور خبر داد و گفت: جنوب شرق کشور نیاز جدی به کشتارگاه صنعتی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در نشست با مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری عسکریه که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود: احداث کشتارگاه کار عام المنفعه و اقتصادی است و در صورت اعلام همکاری، امکانات و و تسهیلات ویژه به سرمایه گذار ارائه خواهد شد زیرا بحث کشتارگاه از نیازهای جدی استان کرمان است.

وی در ادامه سخنانش با تاکید براینکه سرمایه گذاران علاقه جدی به سرمایه گذاری در استان کرمان دارند، یادآور شد: با توجه به سرمایه گذاری ها و ظرفیت های گردشگری استان، نیازمند هتل های خوب برای جذب گردشگران خارجی و داخلی هستیم.

استاندار کرمان با دعوت از مسئولین موسسه مالی و اعتباری عسکریه برای سرمایه گذاری در زمینه احداث هتل در این استان گفت: در این راستا تسهیلات خوبی می توانیم ارائه کنیم و از محل صندوق توسعه ملی قابلیت کمک در حوزه گردشگری وجود دارد.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: در راستای رفع موانع در مسیر اجرای سرمایه گذاری ها، قوانین مزاحم را شناسایی و به کشور اعلام کردیم و روز گذشته 166 نماینده مجلس به رئیس جمهور نامه دادند که در راستای اقتصاد مقاومتی به استانداران اختیارات بیشتری بدهند.

در ادامه این مراسممدیرعامل موسسه مالی و اعتباری عسکریه گفت: کرمان این آمادگی را دارد که با حضور استاندار و شهردار فعلی بتواند شهر را عاری از آلودگی های صوتی و شغل های مزاحم ارائه کند که در این صورت برای کشور هم مفید است و در سراسر کشور کار انجام خواهد شد.

جوادیبا اشاره به پیگیری اجرای تفاهمنامه های منعقد شده در کرمان، افزود: با توجه به توافقی که در بحث نیروگاه برق در کرمان داشته ایم، کار توسط متخصصان این حوزه در حال مطالعه است و یکسری پیشنهادات دارند که اگر به توافق برسیم، در این بخش نیز در خدمت استان کرمان خواهیم بود.

وی در خصوص پیشنهاد استاندار کرمان در زمینه احداث هتل خاطر نشان کرد: جای یک هتل خوب در کرمان خالی است و این آمادگی وجود دارد که در استان کرمان سرمایه گذاری کنیم.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری عسکریه یادآور شد: در همه زمینه ها آماده همکاری در استان کرمان هستیم و با مطالعه، در صورتی که کار اقتصادی باشد، انجام می دهیم.

جوادی افزود: در زمینه ایجاد کشتارگاه در استان کرمان نیز مطالعات کار را انجام می دهیم.

علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیرعامل موسسه عسکریه کشور در استانداری کرمان گفت: موسسات مالی وبانک‌ها کمتر نگاه توسعه ای نظیر موسسه عسکریه به توسعه کشور دارند.

رزم حسینی ابراز کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم شهر کرمان را به شهری بدون آلودگی صوتی، ودیگر آلاینده ها تبدیل می کند.

وی افزود: 166نماینده مجلس خواستار افزایش اختیارات استانداران شده وحتی اعلام کرده اند طرح را با استاندار کرمان به شکل آزمایشی انجام دهند.

وی بیان کرد: ازجمله مزایای این افزایش اختیارات جلوگیری از بسیاری از بروکراسی های اداری برای سرمایه گذاری است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه موسسه عسکریه ودیگرسرمایه گذاران در کرمان با کمترین مشکلات کار خواهند کرد، گفت: موسسه عسکریه توانایی راه اندازی کشتارگاه صنعتی کرمان را نیز دارد وزمین وآب این مکان توسط شهرداری دراختیار موسسه قرار می‌گیرد.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: کشتارگاه ، صنعتی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.