معصومیت از دست رفته در دو روز آخر دهه اول

خلاصه ای از مجموعه تلویزیونی معصومیت از دست رفته به كارگردانی داوود میرباقری در دو قسمت 90دقیقه ای روز های تاسوعا و عاشورای حسینی از شبكه سه سیما پخش می شود .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی سریال معصومیت از دست رفته محصول گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما سال 81 از شبكه سه سیما پخش شد اما این شبكه برای علاقه مندان ، مجموعه معصومیت های از دست رفته را در دو قسمت تدوین كرده است تا در روزهای تاسوعا و عاشورا بتوانند داستان این فیلم را دوباره یادآوری كنند .

 قصة سریال معصومیت از دست رفته به  سال 61 هجری  برمی‌گردد كه شوذب خزانه دار كوفه ،خسته از ناكامی خود در ازدواج با حمیرا دختر فتنه گر قبیلة بنی قریظه از عشق ماریای نصرانی به خود مطلع می شود . ماریا به جرم عشق ممنوع خود در دیر، درگیر تعصب دیرانیهاست . تنش ناشی از حضور شوذب در دیر با حضور لشكریان نعمان خاتمه می یابد و با ماریای نصرانی كه اینك با عشق به علی ( ع ) و اولاد او مسلمان شده زندگی جدیدی را شروع می كند. .این در حالی است كه با مرگ معاویه اوضاع كوفه به هم ریخته و كوفیان كه بیعت با یزید را نمی پذیرند برای حسین بن علی ( ع ) نامه های بیعت می فرستند. با آمدن مسلم بن عقیل به كوفه و عزل نعمان و حكومتداری عبیدا… بن زیاد قصة شوذب و مریم زنش وارد مرحلة تازه ای  می‌شود .

امین تارخ، فریبا كوثری، سارا خوئینی ها،داریوش فرهنگ، اكبر عبدی، داوود رشیدی،غلامحسین لطفی، ابراهیم آبادی،رضا كرم رضایی و ...گروه بازیگران این اثر  را تشكیل می دهند.

این مجموعه قرار است در قالب دو تله فیلم دوشنبه 12 و سه شنبه 13  آبان  ساعت 14:30  روانه آنتن  شبكه سه شود  .

انتهای پیام/

برچسب ها: کارگردان ، مجموعه ، عاشورا ، شبکه ، سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار