مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، از برگزاری تعزیه‌خوانی‌های مذهبی و حسینی در این منطقه خبر داد.

 سیف‌الله جلالی فر مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری تعزیه‌خوانی‌های مذهبی و حسینی در محلات 13 گانه منطقه 12 همزمان با ماه محرم در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه خبر داد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه محرم به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با اهداف قیام امام حسین (ع)، گسترش امر به معروف و نهی از منکر و سبک زندگی امام حسین (ع) در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

جلالی‌فر اظهار داشت: در این طرح ویژه‌برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در ماه‌های محرم و صفر در در محلات 13 گانه منطقه 12 با مشارکت‌ها و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: : برگزاری تعزیه‌خوانی‌های مذهبی و حسینی در محلات 13 گانه منطقه 12،برگزاری مراسم نوحه‌خوانی،‌مداحی،‌سخنرانی مذهبی، تجمع‌های حسینی،‌از اقدامات اجرایی این طرح است.

جلالی فر خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مذهبی و فرهنگی مرتبط با ماه محرم، قیام امام حسین (ع)، سبک زندگی حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و ... ، توزیع اقلام آموزشی،‌کتاب و پکیج‌های آموزشی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تعزیه ، مذهبی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار