استقبال چشمگیر شرکت های ساختمانی از نمایشگاه بین المللی سازه ها و نماهای ساختمانی

بی تریدید سازه و نما دو رکن اصلی و حیاتی هر بنای ساختمانی محسوب می شود و نقش تعیین کننده ای در استحکام ، مقاوم سازی و زیبائی ساختمان ها دارند، بر این اساس برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی مورد استقبال و اقبال شرکت های مختلف ساختمانی و مهندسان و طراحان قرار گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی: این نمایشگاه ، از 17 تا 20 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تاکنون بیش از یکصد و بیست شرکت داخلی و خارجی، برای حضور در این نمایشگاه اعلام حضور کرده اند تا در این نمایشگاه؛ نوین ترین و پیشرفته ترین طرح ها ، سازه ها ، نماهای ساختمانی و صنایع و تجهیزات مربوط به این حوزه را ارائه و به نمایش عموم بگذارند. 

علاوه بر شرکت های داخلی ،تاکنون حضور شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای کره جنوبی ، فنلاند ، تایلند، سوئد ، برزیل و آمریکا قطعی شده است و پیش بینی می شود در روزهای آینده حضورکشورهای خارجی افزایش یابد.

دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی در شش گروه کالایی اصلی شامل: 1- نماهای ساختمانی در معماری سنتی 2- نماهای ساختمانی نوین 3- سازه های فلزی4- سازه های بتنی 5- فناوری های نوین در سازه ها و 6- صنایع و تجهیزات وابسته ،برگزار می شود.

جلیل کیانی رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی نما و سازه های ساختمانی گفت: این نمایشگاه با هدف توجه ویژه به زیباسازی شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، معرفی خلاقیت ها ،ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه صنعت سازه ها ونماهای ساختمانی، تبادل فناوری محصولات میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی صنعت سازه ها و نماهای ساختمانی، برگزار می شود. 

کیانی افزود: با توجه به قرار گرفتن کشورمان در مسیر گسل های مختلف و امکان وقوع زلزله؛ لذا موضوع سازه و نما که یکی از اجزای ضروری و بلکه مهمترین جزء ساختمان است، اهمیت دوچندانی می یابد.
 
وی با بیان اینکه سازه نقش مهمی در کارآمدی وایمنی ساختمان دارد،گفت: هر چه سازه یک ساختمان از بهترین فناوری ، طرح ها و مصالح باشد و در آن اصول مهندسی بصورت کامل و دقیق رعایت شده باشد ، باطبع ساختمان مقاومت تر خواهد بود .

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی نما و سازه های ساختمانی به سابقه طولانی کشورمان در امر نماسازی اشاره کرد و گفت: ایرانیان دارای سابقه طولانی و دیرینه در امر نما سازی برای ساختمانها هستند. و در طول تاریخ از گچبری و آهک بری برای نما سازی استفاده کرده اند.
 
کیانی افزود: نتیجه و حاصل کار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و بناها و سازندگان ایرانی را میتوان در بناهای تاریخی مثل مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله شیراز، تبریز، اصفهان و بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمیو تاریخی در جای جای کشور، به عینه مشاهده کرد.

کیانی گفت : هر چه نما ساختمانی کامل و دقیق اجرا شود علاوه بر زیبایی بصری می تواند در کاهش اتلاف انرژی در تمام فصول سال، افزایش دوام و پایداری ساختمان و همچنین کاهش ورود میزان آلودگی های صوتی و صداهای آزاردهنده محیط بیرونی، نقش مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نمای ساختمان در تعریف و شکل دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می کند، گفت: در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی نما و سازه های ساختمانی تلاش شده به همه این موارد توجه شده و در جهت تحقق این اهداف گامی جدید برداشته شود.

نمای کامپوزیت/ نمای شیشه ای/ نمای سنگی/نمای آجری / نمای گرانیت/نمای مرمریت/نمای سیمانی /نمای گچی، ماشين آلات و تجهيزات برش، ماشين آلات و توليدات صفحات كامپوزيت، صفحات پوششي كامپوزيت، كانال هاي پيش ساخته و جمع آوري آبهاي نما، سنگ تزئيني تراورتن و گرانيت سازه ها براي پوشش نما،عايق هاي حرارتي و صوتي ،clc  بلوك هاي سبك ديواري،ديوار پوش هاي كامپوزيت نماي خارجي و داخلي، ديوارهاي پوششي، pvc پنل دو جداره ديوارپوش، سقف كاذب،شيشه هاي سكوريت نشكن نما – نوت شيت- دوجداره-لمينت، پوشش سقف هاي مركب فولادي، ورق هاي آلومينيوم كامپوزيت براي نماهاي داخلي و خارجي، نماهاي مدرن با فايبرسمنت بردو درايو سمنت، سقف هاي كاذب كامپوزيتي، انواع ديوارهاي پلي استايرن قرنيز و ابزار آلات مربوطه، انواع ساندويچ هاي پنل هاي ديواري، عايق هاي پلاستر اكولوژيك براي نماي خارجي ساختمان ، طرح های نماهای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی اداری و تجاری و دیگر نماها و تجهیزات مرتبط، بخشی از کالاهائی است که در این نمایشگاه ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

علامندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.scoif.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن:(21912703)021و (22662761)021تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 
 
 

برچسب ها: داخلی ، خارج ، نمایشگاه ، رکن ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار