توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش از امروز آغاز شده و تا ساعت 24 روز چهارشنبه، چهاردهم همین ماه ادامه دارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران  از سنندج ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان با بیان این مطلب گفت:در این ازمون 2که روز جمعه شانزدهم آبان برگزار می شود هزار و 508 متقاضی شرکت دارند.

سیدجمیل احمدی افزود:آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها صنایع دستی، فرش که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرد‌ه‌اند، باید از یازدهم آبان تا 14 همین ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در پنجمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد از تاریخ 11 آبان ماه تا تاریخ 14 همین ماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

احمدی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه و یا با شماره تلفن 0871-3284080 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: کارت ، آزمون ، مهارت ، سنندج ، شیراز ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.