مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با روز هشتم ماه محرم‌الحرام با حضور رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) پیش از ظهر یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس‌جمهور، معاونان رییس‌جمهوری، وزرا، رییس دفتر و مشاوران رییس‌جمهوری، معاونان وزرا و مدیران نهاد ریاست جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم سرشار از معنویت که به‌ نام جوان برومند اباعبدالله (ع) حضرت علی‌اکبر(ع) بود، علاوه بر مداحی و ذکر مصیبت حادثه کربلا، حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان در سخنانی با اشاره به مشترک بودن غایت آرزو و مقصد نهایی انسان‌ها و اختلاف‌نظرها درباره راه‌های رسیدن به این نقطه، گفت: بر اساس رهنمودهای قرآن مجید، تقوا کلید اصلی گم‌نکردن راه است و پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در سرتاسر زندگی خود این مسیر را به انسان‌ها نشان دادند.

وی با اشاره به فضیلت‌های دوستی و محبت اهل بیت(ع)، خاطرنشان کرد: باید راه درست زندگی را از امام حسین(ع) آموخت که او کشتی نجات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار