مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تهرانی‌ها یک میلیون بار مرتکب تخلف شدند/ عدم استفاده از کمربند ایمنی در صدر تخلفات، ورود 110 واگن جدید در خط مترو و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

تهرانی‌ها یک میلیون بار مرتکب تخلف شدند/ عدم استفاده از کمربند ایمنی در صدر تخلفات


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/6/2700798_941.jpg



رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:‌در شش ماه اول سال جاری، شهروندان تهرانی یک میلیون و 259هزار و 55بار مرتکب تخلف شدند.

ورود 110 واگن جدید در خط مترو

مدیرعامل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ورود بیش از 110 واگن برای ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش مترو خبر داد.

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ 4 درصد سود به تعاونی‌های روستایی
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: تسهیلاتی در قالب طرح‌های توسعه کشاورزی با نرخ 4 درصد سود به تعاونی‌های روستایی تعلق می‌گیرد.

نگاهی به زندگی شهیدی که امام (ره) او را دوست می‌داشت

شهید سید یونس رودباری از شهدای مدرسه فیضیه است که وقتی خانواده او به دیدار امام (ره) رفتند، امام (ره) فرمود: من بهترین عزیزیم را از دست دادم.

نگاه ویژه شهرداران شهرستان شهریار به عرصه گردشگری

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار گفت: شهرستان مذکور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در عرصه گردشگری برخوردار است و ضرورت توجه به هر چه بیشتری از سوی شهرداران این منطقه به حوزه کورد اشاره را می‌طلبد.

کاهش آسیب‌های اجتماعی عزم راسخ مسئولان استانی را می‌طلبد
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با ایجاد عزم جدی در مسئولان استانی می‌توان در حوزه‌هایی نظیر کودکان، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتمای اقدامات ملموسی را در سطح استان‌ها انجام داد.

ضرورت برنامه‌ریزی در حوزه روابط کار با رویکرد رشد اقتصادی
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حل مشکلات روابط کار را در کشور منوط به برنامه‌ریزی در این حوزه با رویکرد رشد اقتصادی عنوان کرد.

کیف پول کم جای هوشمند+عکس

طراحان شرکت سنفرانسیسکو کوین با در نظر گرفتن افزایش حجم کیف پول به دلیل وجود کارت‌های اعتباری، موفق به ساخت کارت هوشمند شدند.

چراغ چند فرزندی را در زندگی خود روشن نگه دارید

یک روان‌شناس اجتماعی گفت: تک فرزندان از داشتن تعاملاتی از قبیل خاله و عمو و ارتباطات اجتماعی و خانوادگی با فرزندان این افراد محروم خواهند ماند.

عاشورا عزت مسلمانان را در سایه جهاد می داند
یک کارشناسی مذهبی گفت: عاشورا عزت و سربلندی مسلمانان را در سایه جهاد و شهادت و مبارزه در راه حق و عدالت و مرگ شرافتمندانه می داند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار