رویدادهای حوادث روز گذشته کشورهای غربی در این گزارش خواهید دید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رویدادهای مهم حوادث روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه می خوانید:



اریک فرین ۳۱ ساله ،در روز جمعه ۳۱ اکتبربعد از ۴۸ روز فرار از دست پلیس سرانجام در یک پناهگاه متروک واقع در منطقه فقیرنشین پنسیلوانیا،توسط نیروی امنیت امریکا(FBA) دستگیر شد.او در تاریخ ۱۲ سپتامبر، در یک تعقیب و گریز ۲ افسر پلیس را به ضرب گلوگه به قتل رساند و به مدت ۷ هفته متواری بود.



بریتانی مینارد ۲۹ ساله روز شنبه در تاریخ ۱ نوامبر،با خوردن دارویی به زندگی خودش پایان داد.چند ماه گذشته به تشخیص پزشکان او متوجه شده بود که به نوع پیشرفته ای ازسرطان توموردچار است و چند ماه بیشتر فرصت زندگی کردن ندارد.او در این چند ماه انطور که میخواست با همسرش زندگی کرد و به سفر های بسیاری رفت.بریتانی در یک فیلم ویدئویی که بعد از مرگش منتشر شد،گفته بود قبل ازاینکه بیماری او را از پا در اورد تصمیم دارد با وقار بمیرد.اودر فیلم ویدئوییش ازمادر وهمسرش خواست تا ازمرگ او ناراحت نباشند و به تصمیمش احترام بگذارند.او فردای روز تولد همسرش خود را کشت تا رور تولد او را در کنارش جشن بگیرد.


خانم انا ماگوییر،۶۱ ساله معلمی با۴۰ سال سابقه تدریس در مدرسه کورپس ایالت یورکشیر انگلیس ، توسط شاگرد ۱۵ ساله اش، ویلیام کورنیک با ضربات چاقو به قتل رسید.این پسر به طور وحشیانه ای معلم خود را با ضربات چاقو از پشت غافلگیر کرد و او را کشت.او در دادگاه بیان داشت:دلیلم برای این کار این بود که میخواستم مرا دستگیر کنند و به زندان ببرند تا بقیه عمرخود را ازنگرانی های مربوط به پول و زندگی به دور باشم!دادگاه گفته است حکم او حداقل ۲۰ سال زندان است و حتی ممکن است در همین زندان بمیرد.




مادری که قصد داشت تا نامزد سابق دخترو پدرنوه اش را طعمه تمساحان کند . ملیسا اسکانفیلد ۵۷ ساله روز جمعه ۳۱ اکتبر به اتهام توطئه برای قتل ارنستو نگریلو دستگیر شد. به گزارش پلیس نیویورک، او با پرداخت مبلغ کم قاتلی را اجیر کرده بود تا نامزد سابق دخترش را بکشد و سپس بدنش را طعمه تمساحان کند اما موفق نشد تا نقشه اش را عملی کند.دختر ملیسا،الکسیس اسکانفیلد ۳۱ ساله میگوید: او این کار را برای محافظت از پسرم کرده بود تا پدرش اورا از من نگیرد.او به عنوان یک مادر مرا به خوبی درک میکند .مادرم از تماشای گریه های من خسته شده بود.


مردی ۵۷ ساله ارزوی عجیب همسرش را که میخواست پس از مرگ او،خاکستر سوخته بدنش به اتش بازی تبدیل شود را براورده کرد. آنته ماندر ۵۵ ساله، پس از چندین سال مبارزه با سرطان سرانجام جنگ را باخت و در روز شنبه ۱ نوامبر فوت کرد.او قیل از مرگش ایده ای غیرمعمول به ذهنش رسید و ازهمسرش خواست تا پس ار مرگ او خاکستر بدنش به یک اتش بازی چشمگیربدل شود.تمام دوستان و خاتواده این زوج از دیدن این اتشبازی تماشایی که یادبودی عجیب برای خانم آنته ماندر محسوب میشد لذت بردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار