نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند و به سوی نمازگزاران فلسطینی گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند که براثر آن شماری از آن ها زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد نیروهای رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی یورش بردند و به سوی نمازگزاران فلسطینی گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند که براثر آن شماری از آن ها زخمی شدند. حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

 براثر درگیری هایی که در مسجد الاقصی رخ داده تاکنون بیست نفر زخمی شده اند. 

همچنین نیروهای رژیم اشغالگر در همه ورودی های مسجد الاقصی مراکز ایست و بازرسی برپا کردند تا از ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد جلوگیری کنند.

 العالم  همچنین به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد: نظامیان رژیم اشغالگر به کادر پزشکی اجازه نمی دهند زخمی ها را به مراکز درمانی منتقل کنند.

رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که نگهبانان مسجدالأقصی اعلام کردند: در حمله صبح امروز نیروهای رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی، این رژیم اقدام به دستگیری تعدادی از افرادی که داخل مسجد الآقصی بودند، کرد.

 اسکای نیوز عربی نیز  همچنین در خبری فوری گزارش داد که رژیم صهیونیستی اقدام به بازگشایی باب المغاربه در برابر نیروهای افراطی یهودی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار