بازی "crazy chicken deluxe" يكی از سری بازی‌های جوجه ديوانه است، كه با محيط فانتزی خود سعي دارد برای خود جايگاهی در ميان دوستداران بازی پیدا كند كه از حق نگذريم، اين بازی توانسته مخاطبان خود را جذب و ميخ كوب كند و با انتشار نسخه های متعدد، برای حفظ اين جايگاه می‌كوشد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازي" crazy chicken deluxe " يكي از سري بازي هاي جوجه ديوانه است كه با محيط فانتزي خود سعي دارد براي خود جايگاه در ميان دوستاران باز پیدا كند، كه از حق نگذريم اين بازي توانسته مخاطبان خود را جذب و ميخ كوب كند و با انتشار نسخه هاي متعدد خود براي حفظ اين جايگاه مي كوشد.

در اينجا سعي كرديم يك نقد منصفانه بر اين بازي داشته باشيم

در نگاه اول پس از نصب اين بازي با سر يك مرغ بازيگوش مواجه هستيد كه با چشمك زدنهايش شما را نظاره مي كند، بازدن دكمه شروع با با انبوهي از مرغ ها روبه رو خواهيد شد كه يا نشسته اند و يا در حال پروازند و یا منتظر شكار شدن هستند، البته به همين سادگي هم نيست. در اين بازي 1:30 زمان داريد تا امتياز خود را كسب كنيد هرچه مرغ بيشتري را شكار كنيد بيشتر امتياز كسب خواهيد كرد.



ويژگي هاي مثبت بازي :

1-  اين بازي براي تمام سنين مناسب است.

2-  محيط و شخصيت هاي كارتوني جذاب.

3-  داراي "Game play" ساده و روان.


ويژگي هاي منفي:

1- در بخش گرافيك مي توان گفت داراي گرافيك پاييني است.

2- تنوع مرحله اي ندارد.

3- فاقد بخش انيميشن و سناريوي براي بازي است.

4- در عمل بازي علاوه برجنبه سرگرمي بدون هدف است.



نتيجه گيري:‌ با توجه به مخاطب پسند بودن اين سري بازي ها كه در شاخه دسکتابي قرار مي گيرد و به سبك اشاره و كليك بوده مي توان اين را آموخت كه شركت ها و استوديوهاي بازي سازي داخل كشور با ساخت چنين بازي هايي مخاطباني را جلب كنند البته اين نكته لازم است كه بازي بايد با ويژگي هاي فرهنگ و تمدن و ايراني بودن بازي هاي و نماد ها نيز دقت ويژه اي شود چرا كه صنعت بازي يكي از راههاي صدور فرهنگ به ساير كشورهاست.

لینک دانلود مستقیم:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار