سرمربی تیم فوتبال چلسی فهرست بازیکنان انتخابی خود برای حضور مقابل ماریبور را اعلام کرده که نام اسکار ستاره برزیلی هم در میان آنان به چشم می‌خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسکار طی بازی‌های اخیر مقابل منچستریونایتد، شروزمربی و کویینز پارک رنجرز حضور داشته و یکشنبه آینده باید خود را برای بازی مقابل لیورپول آماده کند. به همین دلیل مورینیو برای استفاده از او در دیدار مقابل ماریبور دچار تردید شود.  
 
مورینیو گفت: شاید بهتر باشد به اسکار استراحت دهیم. او در حال حاضر بهترین بازیکن من است و حتی فکر استفاده نکردن از او در رقابت‌های چمیپونز لیگ هم برایم دشوار است. هنوز تصمیم نهایی در مورد حضور اسکار مقابل ماریبور را آغاز نکرده‌ام.  
 
**طعنه مورینیو به سرمربی لیورپول  

تیم‌های چلسی وم لیورپول در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. برندن راجرز در دیدار سه‌شنبه شب مقابل رئال مادرید از تعداد زیادی بازیکنان ذخیره استفاده کرد. بسیاری معتقدند این کار راجرز برای این بود که امیدی به پیروزی مقابل رئال مادرید نداشت. سرمربی لیورپول ترجیح داد از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند تا بازیکنان اصلی خسته و یا مصدوم نشوند و بتوانند خود را برای بازی یکشنبه مقابل چلسی آماده نگه دارند.  
 
مورینیو با طعنه به برندن راجرز گفت: اگر روزی مقابل بزرگترین تیم حال حاضر فوتبال جهان هم بازی داشته باشم سعی می‌کنم قدرتمندترین تیمم را گردهم آورم. نه اینکه با قبول شکست پیش از آغاز بازی سطح توان شاگردانم را دست کم بگیرم. 

لازم به ذکر است راجرز در دیدار مقابل رئال مادرید از 7 بازیکن ذخیره در ترکیب اصلی استفاده کرده بود حال آنکه یوفا از تمامی تیم‌ها خواسته با قدرتمندترین ترکیب خود به میدان آیند تا علاوه بر احترام به حریف موجب جذاب‌تر شدن بازی هم بشوند. این اقدام اخیر برندن راجرز می‌تواند با واکنش از سوی یوفا مواجه شود.  
 
مورینیو با اشاره این مطلب گفت: من همیشه نام‌های بزرگ را برای حضور در بازی‌های بزرگ انتخاب می‌کنم. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: معتقد ، وظیفه ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار