مجموعه «از آسمان» با عنوان «شهر شاهد» جمعه 16 آبان از شبكه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مجموعه «از آسمان» با عنوان «شهر شاهد» جمعه 16 آبان از شبكه دو سیما پخش می‌شود. 

امیر خورشیدی فرد با اعلام این خبر گفت: شهرها و روستاهای ایران پس از انقلاب با شهیدانشان شناخته می‌شوند که بی‌شک نسل‌های آینده درباره نام کوچه‌ها و خیابان‌ها پرسش‌های فراوانی خواهند داشت و ما این هفته مهمان خانواده شهیدان علیجانی هستیم.

تهیه كننده این برنامه با تأکید بر لزوم ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس به ویژه سرگذشت‌نامه شهدا افزود: گروه از آسمان با سفر به استان اصفهان و رفتن به «درچه» که به عنوان شهر شاهد نمونه کشور شناخته می‌شود با خانواده شهیدان محمود و مظاهر علیجانی همراه می شود تا گوشه‌ای از حال و هوای این خانواده را به تصویر بکشد.

تهیه کننده برنامه از آسمان افزود: شهیدان علیجانی از اهالی روستای احمد آباد درچه هستند که بیش از ۶۵ شهید گرانمایه را تقدیم آرمان‌های نهضت حسینی نموده‌اند.

از عوامل این برنامه می‌توان به جعفر اکبری (تصویر بردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، سعید سلیمانی (صدا بردار)، بابک مهدیزاده (تدوین)، نادر گوهرسودی (گوینده)، حمید بنا (نویسنده) و عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) اشاره کرد.

«از آسمان» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که جمعه 16 آبان ساعت 20:15 به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار