رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اصلاح و بهبود نگرش، بینش و مهارت زنان خانه‌دار از اهداف مهم توانمند سازی این افراد است.

 کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اهداف توانمند سازی زنان خانه دار در حوزه‌های مهارتی گفت: اصلاح و بهبود در نگرش، بینش و مهارت زنان خانه دار، بهبود امور اقتصادی و معیشتی خانواده، ارتقای نقش تربیتی زنان خانه دار در خانواده و توسعه مشارکت اجتماعی زنان خانه دار از جمله اهداف توانمند سازی زنان خانه دار است.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: از عناوین مهم مهارت‌های طرح توانمندسازی زنان و دختران خانه‌دار در ابعاد فردی،خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با رویکرد اسلامی – ایرانی در زمینه مهارت‌های نرم روانشناسی و تعلیم تربیت فرزندان، آداب و معاشرت همسرداری، حقوق خانواده ، مشاوره خانواده، رسانه و خانواده، مدیریت اقتصاد و برنامه ریزی در خانه و ... است.
 
 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: مهارت‌های فنی این طرح نیز شامل پرورش گل‌های زینتی درخانه،‌آشپزی و سفره‌آرایی ،کاربرد اصول و نگهداری لوازم منزل، کاربرد کامپیوتر، دکوراسیون و تزئینات داخلی خانه و... است.

انتهای پیام /

برچسب ها: مهارت ، زنان ، خانه دار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار