ژوزه مورنییو، سرمربی چلسی پس از تساوی یک بر یک مقابل ماریبور گفت: مسئولیت این ناکامی بر عهده وی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، تیم چلسی در بازی رفت مقابل ماریبور که در استمفورد بریج برگزار شد توانست حریف خود از اسلوونی را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد اما این بار در دیدار برگشت شاگردان مورینیو با حساب یک بر یک تساوی در زمین حریف متوقف شدند.

اولین گل بازی توسط آگیم ایبرامی مهاجم ماریبور در دقیقه 50 وارد دروازه آبی پوشان شد و حملات بی‌امان چلسی پس از آن فقط یک گل آنهم توسط نماینده ماتیچ در دقیقه 73 به همراه داشت. البته در این میان، ادن آزارد بازیکن چلسی یک پنالتی را هم از دست داد.

مورینیو در پایان بازی گفت: بزرگترین تفاوت این دیدار با بازی که در لندن انجام شده بود فقط و فقط تیم چلسی بود. بازیکنان چلسی همانند بازی رفت ظاهر نشوند، آنان انتظار یک مسابقه8 راحت و بدون دردسر را داشتند اما شیوه بازی ماریبور آنان را غافلگیر کرد.

می‌توان گفت: فقط در 30 دقیقه پایانی این بازی توانستیم تغییرات مثبتی ایجاد کرده و چند موقعیت استثنایی خلق کنیم.

مورینیو در ادامه افزود: دروازه‌بان ماریبور خیلی خوب از دروازه‌ این تیم دفاع کرد. از بازی شاگردانم و نتیجه ای که بدست آمده هیچ رضایت ندارم هر چند بازیکنان در نیمه دوم بهتر کار کردند اما در فوتبال امروز شما نمی‌توانید برنده میدان باشید مگر آنکه تمام 90 دقیقه را خوب بازی کرده باشید.
حمایت آقای خاص از آزارد

هرچند ادن آزارد در دقیقه 85 بازی یک پنالتی شیرین را از دست داد ونتوانست آنرا گل کند اما با این وجود ژوزه مورینیو به دفاع از وی پرداخته و گفت: وقتی بازیکنی مثل آزارد تمام 90 دقیقه را آنچنان خوب بازی می‌کند که بابت داشتن چنین مهره کلیدی در تیم به خود می‌بالید، اگر یک پنالتی را از دست بدهد نمی‌توان گفت او دیگر بهترین نیست. بازیکنانی مانند او می‌توانند حتی یک پنالتی را خراب کرده اما بازهم بهترین بازیکن زمین باشند.

چلسی بهای بازی به خود در نیمه نخست را پرداخت و نباید‌ آن را برگردن یک بازیکن خاص انداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار