رئیس کمیته آموزش معتقد است برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای مربیان می‌تواند به توسعه فوتبال و فوتسال کمک بسزایی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش گفت: فردا نشست هماهنگی گردهمایی توجیهی، دانش افزایی مربیان برتر فوتسال با برترین مدرسان فوتسال برگزار خواهیم کرد تا تصمیم گیری نهایی برای برنامه‌ها و مطالب جدید و به روز فوتسال را در گردهمایی بزرگ فوتسال که آذرماه برگزار خواهد شد، بگیریم.

وی در ادامه ضمن مفید دانستن برگزاری این گردهماهیی‌ها گفت: زمانی که گردهمایی مربیان فوتبال را با حضور 600 شرکت کننده برگزار کردیم با استقبال خوبی مواجه شده و بدون شک در عملکرد مربیان نیز تاثیر خوبی داشت. بر همین اساس قصد داریم تا در 12 آذرماه گردهمایی توجیهی ودانش افزایی فوتسال را با حضور 130 مربی برگزار کرده و مدرسانی چون شمس،  پرنو، رعدی، خسوس کاندلاس و صالح تدریس می‌کنند.

رئیس کمیته آموزش در ادامه گفت: هدف ما از برگزاری دوره‌های دانش افزایی و توجیهی ایجاد بستری مناسب برای توسعه فوتبال و فوتسال کشور است.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های مربیگری درجه A آسیا و مدرسی دروازبانی فیفا در تهران خبر داد و گفت: علاوه بر دوره‌های فوق که در تهران برگزار می‌شود قرار است تا دوره‌های استعدادیابی و فوتبال پایه آقایان و بانوان برگزار کنیم.

احسانی در پایان گفت: تنها هدف کمیته آموزش ایجاد شرایط مطلوب برای مربیان است تا با در اختیار گذاشتن آخرین متدد‌ها روز دنیا شاهد موفقیت فوتبال و فوتسال باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار