مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: یکشنبه 18آبان ماه طرح شهر در دست بچه‌ها در پارک ترافیک آفتاب اجرا می شود.

 بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت:‌ تعدادی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید ریاحیان به پارک ترافیک آفتاب در امیر آبادی شمالی اعزام می شوند.

وی بیان کرد:‌این بازدید به منظور آشنایی دانش آموزان با موارد ترافیکی، علائم ترافیکی، استفاده از سرعت کم در رانندگی، توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی، آشنایی با رنگ‌های چراغ راهنمایی، توجه به خط عابر پیاده هنگام عبور از خیابان، توجه به چراغ عابر هنگام سبز و قرمز بودن و موارد دیگر به پارک ترافیک آفتاب اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به پارک ترافیک آفتاب آموزش و یادگیری قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت آن در آینده و ترویج فرهنگ ترافیک در بین دانش آموزان است و همچنین در پایانی برگه‌های نظر سنجی بین دانش آموزان توزیع می شود.

*برگزاری جلسه 1888در پی راه اندازی نرم افزار جدید این سامانه

سینا فرنوس رئیس سامانه 1888منطقه یک گفت:‌این جلسه در پی راه اندازی نرم افزار جدید سامانه 1888 و به منظور سرعت بخشیدن دسترسی شهروندان به سامانه و سرعت عمل بیشتر در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در موضوعات مختلف در دفتر شهردار ناحیه 9 منطقه، 18آبان ماه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه تکلیف و ارسال مستندات پیامهای در دست اقدام رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، پارک ، بچه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار