سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ‌پیکر قایقران گم شده هنوز پیدا نشده است و جستجوها تا یافتن پیکر وی همچنان ادامه دارد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گم شدن یک دختر قایقران در مرداب انزلی گفت: شادی سرخیل قایقران 21ساله‌ی تیم قایقرانی بندر انزلی است که روز گذشته برای تمرین به منظور حضور در مسابقات کشوری سه شنبه هفته آینده به مرداب انزلی رفته است، هنوز نشانه‌ای از او یافت نشده است.

وی در ادامه با اشاره به این که دختر قایقران با 12نفر دیگر و 2قایق موتوری در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین بوده است، افزود: قایق شادی سرخیل به دلایل نامشخصی واژگون شده است و پیکر وی قبل از قایق به زیر آب فرو رفته است که علت این اتفاق می‌تواند سرمای هوا و یا گرم بودن بدن ورزشکار باشد.

درخشان همچنین اظهار داشت: پس از واژگونی قایق، بلافاصله تیم های جمعیت هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی برای جستجوی پیکر قایقران 21ساله عازم محل شده‌اند اما هنوز موفق به یافتن پیکر وی نشده‌اند.

درخشان با اشاره به این که هنوز هیچ نشانه‌ای از یافتن پیکر این ورزشکار مشاهده نشده است، خاطر نشان کرد: جستجوها برای یافتن پیکر شادی سرخیل توسط 25غواص جمعیت هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقران ، مرداب ، انزلی ، جستجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار