یک حقوقدان گفت: کسانی که به دلیل داشتن سمت و ریاست، حاشیه امنی برای خود ایجاد کرده‌اند بدانند که قانون خدا و عدالت، تبعیض‌بردار نیست.

"حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نگاه عموم جامعه مبنی بر صوری برگزار شدن دادگاه برخی افراد ذی‌نفوذ در کشور اظهارداشت: همانطور که رئیس دستگاه قضا تاکید کردند چنانچه کسی مرتکب خلافی شود، قانون مسئول و غیر مسئول نمی‌شناسد و همه در مقابل آن برابرند و این یک اصل عادلانه حقوقی است.
 
وی ادامه داد: در جامعه اسلامی معیار ما مبتنی بر این است که در برابر کسانی که بیت‌المال را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهند مطابق طبیعت و سیاست امیرالمومنین(ع) عمل کنیم تا حاشیه امنی برای کسی فراهم نشود.
 
حجت‌الاسلام رهبر تصریح کرد: کسانی هستند که به دلیل داشتن سمت و ریاستی حاشیه امن برای خود ایجاد کرده‌اند و این در حالی است که باید مطابق عدالت اجتماعی با آنها رفتار شود، چراکه قانون خدا و عدالت تبعیض‌بردار نیست.
 
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان گفت: رسیدگی به پرونده‌های خاص و برخی جرائم و فسادهای اقتصادی باید با توجه به مصلحت‌اندیشی‌های لازم صورت گیرد و اجرایی و عملی شود و این امر نشان از استحکام و عزم قوه قضاییه در برخورد با مفسدین دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر ، قانون ، تبعیض ، حاشیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار