توضیح ضروری در مورد یک اقدام غیراخلاقی و سوء استفاده از نام سایت وبگردی!!

بدین وسیله اعلام می‌شود، خبر منتشر شده به نقل از سایت وبگردی در مورد آقای مرتضی پاشایی، خواننده محبوب کشورمان که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ شدیدا تکذیب می‌شود. این خبر مبنای درست و موثقی نداشته و سایت خبری وبگردی همواره از انتشار اخبار سست و بی پایه خودداری کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خبر بی اساس و مضحک منتشر شده به نقل از سایت وبگردی در مورد آقای مرتضی پاشایی، خواننده محبوب کشورمان که در برخی صفحات شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، شدیدا تکذیب می‌شود. این خبر مبنای درست و موثقی نداشته و سایت خبری وبگردی همواره از انتشار اخبار سست و بی پایه خود داری کرده است و متاسفانه برخی سایت‌ها برای مشروعیت بخشیدن به خبر غیر حرفه‌ای و غیراخلاقی خودر یا شاید چند كلیک (!؟) خبر بی اساس خود را به دروغ به نقل از وبگردی منتشر می كنند كه شدیدا تكذیب می‌شود.



جالب است كسانی كه برای انتشار این شایعه غیر اخلاقی در مورد سلامتی اقای پاشایی از خودشان اعتباری نداشتند به نقل دروغ از وبگردی خبر را منتشر كردند اما برای ادعای خود هیچ گونه سندی هم منتشر نكردند.

همچنین تمام تحریریه این سایت برای سلامتی کامل "مرتضی پاشایی" این خواننده محبوب دعا می‌کنند و از خداوند طلب شفای عاجل برای ایشان دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار