سه تن از بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز دوپینگی اعلام شدند و وضعیت آنها تحت بررسی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی رسیدگی به پروندۀ تزریق و دوپینگ بازیکنان، سرمربی و سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز به همراه سه تن از بازیکنان این تیم برای توضیح در خصوص پرونده تزریق سرم به بازیکنان در روز قبل از دیدار با پدیده به کمیته ضد دوپینگ رفتند و با هاشمیان رئیس کمیته ضد دوپینگ دیدار کردند.

گفته می‌شود که در این جلسه یک قاضی هم حضور داشته و تقی‌زاده، درویشی و قریشی از بازیکنان گسترش و آذرنیا سرپرست باشگاه هر کدام به طور جداگانه به داخل جلسه رفتند و در این مورد صحبت‌هایی را انجام داده‌اند و گفته می‌شود هر سه بازیکن تزریق سرم را تکذیب کرده و گفته‌اند سرپرست سابق گسترش دروغ گفته است.

باید منتظر ماند و دید که جلسه‌ای که این افراد با کمیته دوپینگ داشتند به کجا ختم خواهد شد.

*هاشمیان: هر گونه تزریق وریدی ممنوع است

رئیس کمیته ضد دوپینگ در خصوص تزریق سرم در باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: پرونده دوپینگ بازیکنان گسترش فولاد در حال بررسی است اما فعلاً اجازه انتشار رأی نهایی را نداریم.

هاشمیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: گزارش این اتفاق به دست ما رسیده و در حال رسیدگی به این پرونده هستیم و طبق آیین نامه ملی کنترل دوپینگ برگزاری جلسات این چنینی محرمانه است.

وی در ادامه بیان کرد: ما به محض اینکه موضوع را رسیدگی کنیم نتیجه نهایی آن را از طریق رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد بنابراین نمی‌توان درباره این موضوع تا اعلام رأ‌ی نهایی صحبت کرد.

رئیس کمیته ضد دوپینگ در ادامه تصریح کرد: طبق آیین نامه هر گونه تزریق وریدی بیش از cc50 در فاصله 6 ساعت ممنوع است و اگر فرد یا باشگاهی در این خصوص تخلف کرده باشد بعد از اثبات برایش رأی صادر خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در صورت اثبات این قضیه رأی صادر خواهد شد و به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هاشمیان ، جلسه ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار