سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان وزارت امور خارجه با حضور در این کمیسیون در مورد مذاکرات اخیر عمان گزارش خواهند داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ آخرین دور از مذاکرات ایران با طرف‌های غربی در مورد مباحث هسته‌ای در مسقط پایتخت کشور عمان در حال پیگیری است.  
 
اما آنچه در این مذاکرات مهم است این است که هیچ گزارش روشنی از نتایج این مذاکرات به بیرون درز نکرده و صرفا گمانه زنی‌های رسانه‌ای شنیده می‌شود.  
 
در این راستا سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به باشگاه خبرنگاران گفت: معمولا بعد از هر دوره از مذاکرات وزیر امور خارجه یا معاون وی در این کمیسیون حضور پیدا می‌کنند.  
 
نماینده مردم ورامین تصریح کرد: طبیعتا این بار هم مسئولان ذیربط با حضور در کمیسیون گزارش خواهند داد.  
 
همچنین حجت الله سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران گفت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مسئولان وزارت امور خارجه دعوت خواهد کرد تا در این کمیسیون حضور پیدا کنند. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این دعوت از آن جهت صورت می‌گیرد تا مسئولان وزارت امور خارجه در رابطه با آخرین دور از مذاکرات که در عمان برگزار می‌شود به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش بدهند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سخنگو ، کمیسیون ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار