"سلیمی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

فیلم "فرشتگان قصاب2" به بیان اتفاقات و اقدامات پشت پرده داعش در سوریه می‌پردازد

"سهیل سلیمی" گفت:‌ تنها در صورت حمایت مالی مسولان و پیدا شدن اسپانسر "فرشتگان قصاب2" را می‌سازم.

"سهیل سلیمی" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون ساخت فیلم"فرشتگان قصاب2" را گرفته‌ام اما ساخت آن در صورت پیدا شدن اسپانسر مالی انجام می شود.

وی در ادامه افزود: ایوبی در جلسه‌ای که با جمعی‌ از کارگردانان سینما داشت ‌قول حمایت از فیلم‌های ضد داعشی را دادند و به من اعلام کرد در صورت گرفتن پروانه ساخت "فرشتگان قصاب2" همه جوره حمایت می شوید اما متاسفانه اکنون  که پروانه ساخت این فیلم در دست من قرار درد خبری از حمایت مالی نیست.
 
این کارگردان اظهار داشت:‌ "فرشتگان قصاب2" به بیان جزئیات اتفاقات و اقدامات پشت پرده داعش در سوریه می‌پردازد و در این فیلم یک سری اقدامات تروریستی و مقاومت و مبارزه مردم در مقابل استکبار بررسی می شود.
 
وی ادامه داد:‌ دلیل اینکه نام این فیلم، هم نام فیلم قبلی ام است حضور آمریکا در تمام رویدادهای ناگوار افغانستان و سوریه و حمایت های آن از ظلم و جور است.

سلیمی تصریح کرد: کارگردانان زیادی هستند که فیلم‌هایشان به دلیل نداشتن قصه‌ی قوی در ارشاد رد می‌شود اما تنها مشکل فیلم های من نداشتن بودجه است.

این کارگردان خاطر نشان کرد: فیلم قبلی من که "سورن" نام داشت هم به دلیل نداشتن سرمایه گذار ناکام ماند؛ من یقین دارم اگر تهیه کنندگان به جای سرمایه گذاری در فیلم های نامناسب و بی کیفیت که نهایتا اکران نمی‌شود روی فیلم‌های بامحتوا و ارزشی و متن‌های قوی سرمایه گذاری کنند نتیجه‌ی مطلوب تری خواهند گرفت.

سلیمی در پایان گفت: از ایوبی خواهش می‌کنم به وعده ‌های خود عمل کنند و امیدوارم پول بیت المال صرف ساختن فیلم های بی محتوا نشود.

گفتنی است؛ سهیل سلیمی با فیلم "فرشتگان قصاب1"‌ برنده جایزه جنگجویان نور از دانشگاه بریتیش کلمبیا شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار