بازیگر "بیداری برای سه روز" گفت: در مورد خودمو حداقل در مورد بازیگر مقابلم آقای پرستویی مطمئن هستم که هر دو هیچ نقاب ظاهری بر چهره نداشتیم و اگر هم چیزی بود در همان چند ساعت اول سلب شده بود.

"سهیلا گلستانی" بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص محتوای کلی فیلم "بیداری برای سه روز" گفت: این کار یک ایده‌ی نو داشت که در وهله‌ی اول جذاب بودن آن سبب قبول کردن آن  بود و در واقع شکل ایده پردازی بود که مدت‌ها به صورت منسجم روی آن کار کرده بودم.

وی افزود: فرایند رسیدن کارگردان به چنین تجربه‌ای و به دلیل آنکه این فیلم به معنای واقعی و مطلقش تجربه‌گرا بود و بدون هیچ واسطه و دخل و تصرف سینما شکل گرفته بود برایم جالب بود.

گلستانی تصریح کرد: من خودم کارهای مستند ساخته‌ام و دورادور باکارهای مستند آشنایی دارم و به نظر من این کار صرفا کاری مستند به حساب نمی‌آمد.

این بازیگر سینما در خصوص اکران فیلم‌های مشابه اروپایی پیش از این گفت: زمانی که می‌خواستم این فیلم را قبول کنم در جریان بودم که چند فیلم مشابه در اروپا پخش شده است ولی در همه‌ی آن فیلم‌ها مطمئن شده بودم که آنها وی‍‍‍ژگی روایی گونه‌ی این فیلم را نداشتند و فیلمنامه‌های اروپایی تنها بررسی مستند گونه‌ای نسبت به زندگی افراد فیلمشان داشتند.

وی اذعان داشت: چیزی که در پذیرش این فیلمنامه برای من مهم بود آن است که از طریق یک فیلمنامه‌ی کامل قبلی به این ایده رسیده بودند بنابراین روایت داستانی درون آن جریان داشت.

این بازیگر سینما افزود: درمورد خودم و حداقل در مورد بازیگر مقابلم آقای پرستویی مطمئن هستم که هر دو هیچ نقاب ظاهری بر چهره نداشتیم و اگر هم چیزی بود در همان چند ساعت اول از بازیگر سلب شده بود و حقیقت این است که ما در این سه روز زندگی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: این کار به عنوان یک کار تجربه‌گرا با یک ایده‌ی نو که برای اولین بار کار شده بود حتما شامل محاسن و ایراداتی هست و همچنین طرفداران و مخالفان خود را دارد و امیدوار هستم کم تر کاری که بشود دراین زمینه انجام داد راه را برای تجربه‌های بعدی باز کرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار