مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم گفت:در حادثه آتش‌سوزی در سلفچگان فقط پنج نفر از آتش‌نشان‌ها به سبب گرمای زیاد کمی آسیب دیدند که در همان مکان مورد درمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم در جلسه مدیریت بحران استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد،‌ با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در سلفچگان بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و دیگر نیروهای امدادی در صحنه حضور پر رنگی داشتند و به سبب نزدیکی آتش به کارخانه‌ها و قابل حریق بودن برخی از منابع، مهار کردن آتش نخستین اقدام نیروهای امدادی بود.
 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه مسئولان استانی در صحنه این حادثه حضور داشتند بیان کرد: با توجه به وسعت حریق، 30 مامور آتش‌نشانی و 10 خودرو آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل فرآورده‌های زیر آتش کردند تا توانستند   آتش را مهار کنند.
 

وی ادامه داد: در این حادثه شهرداری‌ سلفچگان، پتروشیمی شازند اراک، و اداره کل راه و شهرسازی استان قم و شرکت فولاد غرب همکاری مناسبی داشتند و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی به شرکت فولاد غرب به صورت مستمر بدون یک لحظه استراحت فعالیت‌های مضاعفی برای انتقال آب مورد نیاز انجام دادند.


اروجی به استفاده از بالگرد برای مهار آتش اشاره کرد و گفت: ارتفاع آتش سبب شد که آب‌های بالگرد قبل از جاری شدن بر روی زمین بخار شود.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت .
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، مهار ، آتش ، سلفچگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.