داور اعزامی کوراش در خصوص بازی‌های آسیایی ساحلی بانکوک تایلند گفت: کوراش برای اولین بار است که به بازی‌های آسیایی ساحلی اضافه شده است.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال چهارمین دوره رقابت‌های آسیایی ساحلی برگزار می‌شود اما رشته کوراش برای اولین بار است که به این پیکارها اضافه شده است اما به دلیل نوع پوشش بانوان ایران برای اعزام دچار محدودیت شدند.

وی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی جهان کوراش در سال 2013 در ترکیه برگزار شد و در حاشیه همین مسابقات بود که قوانین برگزاری کوراش ساحلی مصوب گردید و طی آن از لباس کوراش کاران بود که به شلوار و پیراهن آستین کوتاه تبدیل شد.

خسرویار در خصوص قضاوت در این پیکارها گفت: از من و محمدرضا مینوکده دو داور ایران که دارای مدرک a بین‌المللی هستیم دعوت شد تا هم به عنوان عضو کمیسیون هم برای قضاوت به بانکوک تایلند اعزام شویم.

وی که سمت رییس هیئت جودو استان خراسان شمالی را هم بر عهده دارد درباره میزبانی اردوی کوراش کاران خاطر نشان کرد: مرحله نخست اردوی تیم ملی کوراش ایران قبل از اعزام به بازیهای ساحلی در بجنورد خراسان شمالی برگزار شد که شبیه سازی از ساحل بود و بازیکنان و سرمربی بسیار از شرایط میزبانی رضایت داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار