سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: بین سطح و کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه با تعرفه‌های آنها تعادل وجود دارد.

داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اینکه شبکه تلفن همراه در ایران و سایر کشورها با استاندارد ITU تعیین می‌شود، درصد تماس‌های موفق این شبکه بالای 90 درصد است که این مشخصه در تلفن همراه ایران وجود دارد.
 
وی افزود: اگر تعرفه تلفن همراه و تلفن ثابت در ایران با سایر کشورها مقایسه شود نمی‌توانیم بگوییم که تعرفه تلفن همراه پایین است اما تعرفه خوب و متوسطی داریم.
 
زارعیان در خصوص وضعیت تعرفه‌ها نسبت به ارائه خدماتشان، اظهار کرد: سطح و کیفیت خدمات اپراتورهای تلفن همراه با تعرفه‌ها متعادل است.
 
وی خاطر نشان کرد: تلفن ثابت در ایران نسبت به سایر کشورها پایین‌ترین نرخ تعرفه‌ را دارد اما در بخش تلفن همراه جزء کشورهایی با تعرفه متوسط هستیم.

اما گفتنی است در این خصوص عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نظردیگری دارد.
 
*بیاتیان: تعرفه‌های اپراتورهای تلفن همراه با خدمات متناسب نیست/ حق مصرف کنندگان ضایع می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:‌ تعرفه‌های اپراتورهای تلفن همراه با نوع خدمات ارائه دهندگان آنها تناسب ندارد.
  
محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با بیان این مطلب افزود: تعرفه اپراتورهای تلفن همراه در کشور با توجه به خدماتی که ارائه می‌شود، تناسب ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه تعرفه اپراتورهای تلفن همراه با استانداردهای جهانی فاصله دارد، اظهارداشت: متاسفانه در حالی که اپراتورها هزینه ارائه خدماتشان را دریافت می‌کنند اما این خدمات نا حق است و حق مصرف کنندگان در این بین ضایع می‌شود.
   
بیاتیان در ادامه عنوان کرد:‌ ممکن است خدمات در تهران قابل ارائه باشد اما مشترکانی که از تهران خارج می‌شود و به شهرهای دیگری می‌روند به آنها خدمات ارائه نمی‌شود.
 
وی در خصوص علت ارائه خدمات ضعیف اپراتورهای تلفن همراه، گفت:‌ شاید یکی از دلایلی که خدمات مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار نمی‌گیرد ضعف نظارت و ضعف زیر ساخت‌ها باشد.
 
بیاتیان خاطر نشان کرد: با نظارت دقیق و کار کارشناسی متوجه می‌شویم، خدماتی که اپراتورهای تلفن همراه ارائه می‌دهند با تعرفه‌هایشان هم خوانی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
آقای زارعیان کیه که بگه ماست من ترشه جانم
آخرین اخبار