مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18، از برگزاری نمایش‌های آیینی عاشورایی همزمان با دهه دوم محرم در این منطقه خبر داد.

 رحیم محمدنژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌برگزاری نمایش‌های آیینی عاشورایی درمحلات 16گانه منطقه 18همزمان با دهه دوم محرم در دستور کار اداره اجتماعی فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه دوم محرم از 14تا 24آبان ماه سال 93 به منظور آشنایی با سبک زندگی امام حسین(ع) و یاران ایشان و آشنایی با شخصیت شهدا و اسرای کربلا، ترویج آموزه‌های دینی و پاس داشت قیام تاریخی عاشورا در محلات 16گانه منطقه 18در دست اجرا است.
 
محمد نژاد اظهار داشت: در این طرح نمایش‌های آیینی عاشورایی در معابر محلات 16گانه منطقه 18همزمان با دهه دوم محرم با مشارکت‌ همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره اجتماعی فرهنگی، شهرداری نواحی 7گانه و سراهای محلات 16گانه منطقه 18 برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح  افزود: برگزاری نمایش‌های آیینی عاشورایی در معابر محلات 16گانه منطقه18، برگزاری مراسم مداحی، مدیحه سرایی، مرثیه سرایی، تعزیه خوانی، سخنرانی مذهبی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد نژاد خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، استقرار ایستگاه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی شهروندان، برگزاری مراسم عزاداری در هیئت‌ها و مدارس از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار