ژاوی بازیکن و هافبک کهنه‌کارباشگاه بارسلونا معتقد است: رحیم استرلینگ و روس بارکلی بهتر است که به جمع کاتالان‌ها بپیوندند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، رحیم استرلینگ، بازیکن باشگاه لیورپول و روس بارکلی، بازیکن باشگاه اورتون که هر دو فوتبالیست‌های جوان تیم ملی انگلیس به شمار می‌روند، در حال حاضر مورد توجه بازیکنان زیادی از جمله باشگاههای خارجی (اسپانیایی) قرار دارند.
 
این در حالی است که ژاوی بازیکن کهنه‌کار باشگاه بارسلونا معتقد است که این دو بازیکن یعنی استرلینگ و بارکلی به اندازه‌ی کافی؟ از تکنیک و قدرت‌بدنی برخوردار هستند که بتوانند در لیگ‌های اسپانیایی بازی کنند و بهتر است که به اسپانیا بیایند.
 
وی در این خصوص گفت: چرا که نه، آن‌ها باید بیایند چرا که می‌توانند در اسپانیا به خوبی بازی کنند. آن‌ها قدرت بدنی فوق‌العاده‌ای دارند و بسیار آماده‌اند و به همان اندازه از تکنیک بسیار بالایی برخوردار است که هر دوی آن برای فوتبال بسیار مهم است و از اهمیت برخوردار است. در اسپانیا اولویت برای ما تکنیک بازیکنان است، اما به هر حال تکنیک و فیزیک در فوتبال اهمیت دارد.
 
گفتنی است، ژاوی، بازیکن کهنه‌کار و موثر بارسلونا است که از سال 1991 به تیم جوانان بارسا پیوست و هم‌اکنون 23 سال است که در بارسا حضور دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ژاوی ، بارکلی ، استرلینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار