تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر کاستاریکا حریف کلمبیا در دور نیمه نهایی مسابقات گرندپریکس برزیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و کاستاریکا که در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ مساوی به اتمام رسیده بود، در پایان با نتیجه ۵-۱ به سود ایران خاتمه یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه اول ابتدا با ترکیب علیرضا صمیمی ، علیرضا وفایی ، علی اصغر حسن زاده ، حسین طیبی ، فرهاد توکلی به میدان رفت و بعد از نمایش نه چندان راضی کننده خسوس کاندلاس مجبور شد در دقیقه ۵ بازی از تایم اوت خود استفاده کند.

در ادامه تیم ایران با گل احمد اسماعیل پور از حریف خود پیش افتاد اما این پایان کار نبود و در دقیقه پایانی نیمه اول ناپو از روی نقطه پنالتی دوم دروازه ایران را گشود تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند.ادر آغاز نیمه دوم شاگردان کاندلاس هجومی‌تر پای به میدان گذاشته و در همان دقایق ابتدایی توانستند توسط علی اصغر حسن زاده به گل برسند .

پس از کم شدن قدرت دفاعی تیم کاستاریکا ملی پوشان ایران فرصت‌های بیشتری برای گلزنی بدست آوردند و حسین طیبی به فاصله یک دقیقه دو گل بزند تا در ۸ دقیقه پایانی یاران خسوس با خیال راحت به انتهای بازی نزدیک شوند. در دقایق پایانی علیرغم برتری تیم ایران ، خسوس کاندلاس از سیستم پنج نفره استفاده کرد تا بازیکنان با این شرایط تاکتیکی هماهنگ شوند و با بالا بردن مالکیت توپ توانستند توسط احمد اسماعیل پور به گل پنجم برسند تا این بازیکن نیز در این بازی دوگله شود.

در این بازی ابوالقاسم عروجی ، احمد اسماعیل پور ، محمد شجری ، بهروز جعفری از ایران و دیگو ، گرو ، آلوارو از کاستاریکا با کارت زرد داور جریمه شدند که در صورت دریافت کارت در بازی نیمه نهایی ممکن است فرصت حضور در فینال احتمالی رقابتها در برابر برزیل را از دست دهند.

بدین ترتیب تیم ملی ایران با گلهای احمد اسماعیل پور۲ و حسین طیبی۲ و علی اصغر حسن زاده در برابر تک گل ناپو به برتری قاطعانه ۵-۱ دست یافت و در دور نیمه نهایی باید به مصاف تیم کلمبیا برود.نام کلمبیا یاد شکست دردناک فوتسال ایران در برابر این کشور در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند را زنده می کند که در عین ناباوری این تیم موجب حذف فوتسال ایران شد. حالا ملی پوشان فرصت دارند در مقیاس کوچکتر از حریف آمریکایی خود انتقام بگیرند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار