دبیر جشنواره فیلم رشد نیز با اشاره به دریافت آثار مختلف از ۴۰ کشور گفت: ۲۰۹ اثر به مرحله مسابقه چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد راه یافته‌اند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سعید بدیعی دبیر جشنواره فیلم رشد با اشاره به شعار جشنواره با عنوان  «دانش‌ در آیین‌نامه تصویر» اظهارکرد:  چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد کار خود را از اسفندماه 1392 آغاز کرد و دبیرخانه جشنواره از اردیبهشت‌ماه با ارسال بیش از 3 هزار فراخوان کار اطلاع‌رسانی را آغاز کرد.

دبیر چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد افزود: در مجموع، 2 هزار پیام الکترونیکی به دست‌اندرکاران فیلمساز ارسال شد و 1197 اثر دریافت شد که 980 اثر ایرانی و 21 اثر خارجی از 40 کشور با عنوان فیلم‌های آموزشی، تربیتی، داستانی و انیمیشن است.

وی با بیان اینکه 209 اثر در نهایت به قسمت مسابقه جشنواره رشد رسیده است، گفت: در این بین، 17 فیلم کوتاه، 102 فیلم بلند، 12 مستند، 51 فیلم مستند آموزشی و 67 اثر پویانمایی وجود دارد که از شنبه 24 آبان اکران فیلم‌ها آغاز می‌شود و 18 داور ایرانی و 4 داور خارجی کار داوری را انجام می‌دهند.

دبیر جشنواره فیلم رشد با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره رشد تصریح کرد: اکران فیلم‌های جشنواره در سینما فلسطین، سینما فرهنگ، 200 آموزشگاه در مناطق نوزده‌گانه تهران، 20 کانون فرهنگی ـ تربیتی، 17 پردیس دانشگاه فرهنگیان، استان گیلان و بنادر جاسک، کنارک و چابهار به نمایش درخواهد آمد.

بدیعی خاطر نشان کرد: 22 استان هم برای برگزاری فیلم رشد اعلام آمادگی کردند که پس از اختتامیه، نمایش این فیلم‌ها در قالب جشنواره‌های مختلف آغاز می‌شود؛ اختتامیه جشنواره چهل و چهارم فیلم رشد 30 آبان‌ماه در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ از زحمات حمیدرضا کفاش  در زمان تصدی دبیری جشنواره فیلم‌های رشد در سال‌های گذشته تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، فیلم رشد ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار