عضو جبهه پایداری گفت: هیچ تشکیلاتی نمی‌تواند نسبت به اجزا و مرام نامه تشکیلات دیگر، تعریضی داشته باشد؛ لذا تلاش می‌شود که در فصل مشترک بین تشکیلات، به وحدت حداکثری و نه وحدت 100 درصدی، برسیم.

«فاطمه آلیا» در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارزیابی نسبت به دعوت جامعه روحانیت مبارز از آیت‌الله «هاشمی» و حجت‌الاسلام «ناطق‌نوری» برای حضور در جلسات این تشکیلات، بیان داشت: شاید در مقطع کنونی، این دعوت یک تدبیر باشد؛ جامعه روحانیت بعد از رحلت آیت‌الله مهدوی و در آستانه انتخاب دبیرکل جدید، از همه اعضا دعوت به عمل آورده تا این انتخابات به خوبی برگزار شود و بعد از آن اعتراض و ان‌قلتی به وجود نیاید.
 
وی در همین ارتباط ابراز کرد: بعد از برگزاری انتخابات، اعضایی که چهار، پنج سال بود، برای حضور در جلسات جامعه روحانیت، فرصت حضور پیدا نکردند، معلوم نیست که باز هم برای حضور مجدد، فرصتی داشته باشند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما وحدت را به صورت دوایر متحد‌المرکز، تعریف می‌کنیم، گفت: محوریت این دوایر، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است؛ قطعا در عمل، تشکیلاتی که به لحاظ محتوای مرام‌نامه و مجموعه دیدگاه‌ها به هم نزدیک‌تر باشند، در دوایر اولیه قرار می‌گیرند.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه هیچ تشکیلاتی نمی‌تواند نسبت به اجزا و مرام‌نامه تشکیلات دیگر، تعریضی داشته باشد، خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود که در فصل مشترک بین تشکیلات، به وحدت حداکثری و نه وحدت 100 درصدی، برسیم.

آلیا تآکید کرد: همه می‌دانیم که تشکیلات اصولگرایی، در بینش و ارزش‌های اسلامی مشترک‌اند اما طبیعی است که نقاط اختلاف سلیقه می‌تواند وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار