مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 از مشارکت دانش آموزان‌ این منطقه در احداث سرانه های فضای سبز خبر داد.

علیرضا جوادی مدیر اداره فضای شهردای منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح مشارکت دانش آموزان‌ محلات 16 گانه منطقه18 در احداث سرانه های فضای سبز در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه های فضای سبز، گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست و حمایت از سرانه‌های فضای سبز، مشارکت دانش آموزان‌ در حفظ و نگهداری فضای سبز، ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان در منطقه در دست اجرا است.
 
جوادی اظهار داشت: در این طرح دانش آموزان‌ با حضور در بوستان‌های منطقه 18 اقدام به کاشت گیاهان و دانه های گیاهان متناسب با فصول مختلف خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مشارکت دانش آموزان‌در احداث سرانه‌های فضای سبز در محلات 16 گانه منطقه 18، کاشت دانه های گیاهان و گیاهان در گروه‌های دانش آموزی، آموزش چهره به چهره آشنایی با نحوه کاشت و نگهداری سرانه های فضای سبز از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جوادی خاطر نشان کرد: اعزام و بازدید دانش آموزان‌ در مراکز آموزش و پرورش و مشاوره حفظ، نگهداری و کاشت گونه های مختلف گیاهی، برگزاری دوره‌های مختلف آشنایی با نحوه نگهداری و کاشت گونه های مختلف گیاهی، توزیع اقلام آموزشی و توزیع پکیج‌های فرهنگی و آموزشی، توزیع گلدان‌های گل از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سرانه ، احداث ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار