این روزها باشگاه‌ها برای گرفتن نتیجه مطلوب‌تر در پی جذب و انتقال بازیکنان بوده و از این طریق، نقاط ضعف خود را برطرف خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این احتمال وجود دارد که مدافع تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل از این تیم جدا شود و شرایط دیگر تیم‌ها را بررسی کند تا بتواند برای تیم‌هایی که در خط دفاعی نیاز به بازیکن دارند بازی کند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم این بازیکن پس از جدا شدن از تیم صبای قم به چه تیمی خواهد رفت.

*** ضعف خط دفاعی و بازگشت مدافع سابق به سپاهان

گفته می‌شود که تیم سپاهان نیز برای نیم فصل دوم سراغ مدافع سابق خود رفته‌ است، این تیم به دلیل ابطال کارت شجاع خلیل‌زاده و حمودی در خط دفاع با مشکلاتی مواجه شده و همان طور که نظاره‌گر هستیم این دو مدافع سپاهانی در حال حاضر به تیم تراکتورسازی پیوسته‌اند، بنابر‌این تیم سپاهان برای رفع مشکلات در خط دفاع در نیم فصل دوم جذب یک مدافع را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است.

فرشید طالبی، مدافع سابق تیم سپاهان مدنظر مسئولان باشگاه است و قرار بر این شد که مذاکراتی با این بازیکن برای نیم فصل دوم داشته باشند تا از وجود این بازیکن در تیمشان استفاده کنند.

در آن سو نیز یکی از مهاجمان سپاهان قرار است در لیست مازاد این تیم قرار بگیرد تا به جای آن یک مدافع یا هافبک دیگر جایگزین شود و این طور که به نظر می‌رسد مهاجم آلبانیایی این تیم با توجه به نیمکت‌نشینی‌اش قرار است در این تیم جزو لیست مازاد سپاهانی قرار گیرد.

*** پدیده به دنبال جذب 2 ملی‌پوش  

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که مالک باشگاه پدیده شخصا با دو ملی‌پوش وارد مذاکره شده است و برای پدیده‌ای شدن این بازیکن خود مالک باشگاه رسما وارد عمل شده و این بازیکنان به خاطر شرایطی نامناسبی که در این فصل در باشگاه‌هایشان پیش آمده و حرف‌های جدایی را در تیمشان به راه انداخته‌اند، این موضوع باعث شده تا پدیده‌ای‌ها برای مذاکره با این بازیکنان و رضایت این 2 ملی‌پوش وارد عمل شوند و نظر آنها را برای حضور در تیم فوتبال پدیده جلب کنند و همچینین پیشنهاد سهام‌داری در مجموعه بزرگ شهرک پدیده کیش نیز به این 2 ملی‌پوش داده شده است.

*** بازیکن برزیلی ناجی تیم نفت مسجدسلیمان خواهد شد

کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز با توجه به عملکرد ضعیفی که تا به اینجا از خود به نمایش گذاشته قرار است برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم از وجود بازیکنان خارجی استفاده کند و حتی گفته می‌شود که این تیم از یک گلر خارجی نیز تست‌های لازم را گرفته و قرار شده که یک بازیکن برزیلی نیز در هفته آینده به تیم اضافه کنند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم چه بازیکنانی را جذب خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
دقت کردید اسم مدافع صبا رو نزدید؟ :دی
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۸:۲۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
عالی بود ممنون از اطلاعات خوبتون
آخرین اخبار