مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: پولادی طبق مستندات ما،‌ بازیکن پرسپولیس است و قراردادش تا پایان این فصل ادامه دارد. بر این اساس برای حضور در تیم خارجی باید تکلیف قراردادش را با پرسپولیس مشخص کند.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر پولادی به باشگاه الشحانیه قطر پیوسته، این امر منوط به اجازه و موافقت باشگاه پرسپولیس است. به هر حال تاکنون درخواستی برای صدور ITC پولادی به دست ما نرسیده است.

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر در ادامه بیان کرد: اگر باشگاه قطری ITC پولادی را درخواست نماید ما آن را به باشگاه پرسپولیس ابلاغ می‌کنیم و آن وقت این باشگاه به ما مجوز صدور ITC را می‌دهد.

وی درباره گفته‌های پولادی که بندی در قراردادش وجود دارد که می‌تواند از پرسپولیس جدا شود، گفت: ما چنین بندی را در قرارداد پولادی ندیدیم. مگر اینکه توافقاتی در قرارداد داخلی صورت گرفته باشد که ما مدارک آن توافقات را نداریم تا در این مورد صحبت کنیم.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال پولادی برای حضور در یک تیم خارجی باید رضایت‌نامه باشگاه پرسپولیس را داشته باشد و گرنه نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار