سرمربی تیم فوتبال آلمانی تیم ملی آمریکا علی‌رغم شکست برابر کلمبیا معتقد است تیمش به چنین بازی نیاز داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت دوستانه آمریکا و کلمبیا، تیم کلمبیا موفق شد با نتیجه 2بر1 به پیروزی رسد،‌بازی که با وجود شکست برای سرمربی آلمانی سرشار از نکات مثبت بود.

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی تیم ملی آمریکا در این خصوص گفت: سرعت بازی و فشردگی آن فوق‌العاده بود و چیزی بود که ما به دنبال آن بودیم و آن را جست و جو می‌کردیم، هر دو تیم فرصت داشتند تا بتوانند گل به ثمر رسانند، اما ما نتوانستیم از آن استفاده کنیم، اما در کل می‌توانم بگویم نتیجه عادلانه‌ای را کسب کردیم.

این واقعا چیزی بود که ما به آن احتیاج داشتیم، اما در کل ما شاهد یک بازی خوب بودیم و از این جهت بسیار خوشحالم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جوان تیمش در این دیدار گفت: برای یک مربی، واقعا فوق‌العاده است که شاهد رشد و پیشرفت بازیکنان جوان خود باشید.

ما بازیکنان این چنینی زیادی داشتیم که زحمات زیادی را متحمل شدند اما در پایان رضایت من را به عنوان سرمربی حاصل کردند.

وی در خصوص آلتیدور که توانست در این دیدار 35 گل ملی خود را به ثمر رساند نیز تصریح کرد: من می‌دانم او وضعیت بسیار دشواری با باشگاهش داشت و امیدواریم این وضعیتش تغییر یابد و مربی او دوباره با او شروع کند، ما می دانیم وقتی که او به تمرینات تیم ما می‌آید سرشار از انرژی است، چرا که یکی از با تجربه‌ترین بازیکنان تیم ما به شمار می‌رود و محسوب می‌شود.

این بازی به او و کسانی که در خط حمله او را یاری کردند کمک زیادی کرد رابین آنجا بود به اوکمک کرد و باعث شد که روحیه اعتماد به نفس آن‌ها بازگردد. این همان آلتیدوری بود که من می‌شناختم و من فکر می‌کنم بازی امشب تاثیر زیادی بر روی بازی او گذاشت خوزه پکرمن سرمربی تیم ملی کلمبیا که تیمش برابر آمریکا به پیروزی 2 بر1 دست یافته بود ضمن ابراز رضایت از شاگردانش در این خصوص گفت: بازی بسیار سختی برابر تیمی بود که بسیار خوب بازی کرد، ما یک گل زود هنگام دریافت کردیم، ولی از این جهت بسیار خوشحالم که تیمم توانست به خوبی پاسخ دهد و آن را جبران کند.

بازیکنان ما تا آخر بازی تسلیم نشدند و تا پایان جنگنده ظاهر شدند تا اینکه پیروزی را به دست آوردند.

ما در یک سیر مستقیم و درست قدم برمی‌داریم و این یک پیروزی بسیار مهم برای ما محسوب می‌شود.

گفتنی است، هم اکنون تیم ملی کلمبیا در آخرین رده‌بندی جهانی رنک سوم دیتا را در اختیار دارند.

این تیم روز سه شنبه باید در چارچوب رقابت‌های دوستانه به مصاف تیم اسلوونی برود، این درحالی است که این تیم در رقابت‌های جام جهانی با شکست برابر برزیل از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و متوقف شد، اما پس از آن موفق شد در سه بازی خود پس از جام جهانی بر نوار پیروزی قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلمبیا ، آمریکا ، کلینزمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار