نایب رئیس فدراسیون قایقرانی از تشکیل یک تیم تخصصی برای ورود به مسابقات المپیک برزیل خبر داد.

ناصر طالبی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین رویداد‌های فدراسیون تشکیل یک تیم تخصصی برای اعزام و کسب مدال است که هم اکنون تیم تخصصی ما با تعدادی سرمربی و زیر نظر آقای اقلیمی مشغول به کار هستند و این تیم حداقل تا یک ماه دیگر داخل کشور خواهند بود.

وی افزود: هم اکنون به علت برودت هوا تیم ملی و رئیس فدراسیون قایقرانی آقای امینی اردویی در دزفول خوزستان با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با فدراسیون برگزار شده است.

طالبی در ادامه تصریح کرد: بعد از اجرای این اردوی داخلی تیم برگزیده ما در پرتغال و اسپانیا به مصاف اردوی جهانی خواهند رفت.

وی در ادامه بیان داشت: کسب سهمیه المپیک از 28 مرداد تا اول شهریور 1394 در مسابقات جهانی و در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد و کسب سهمیه المپیک مشخص می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه تأکید داشت: همچنین مسابقات جهانی آب های آرام در مهرماه 1394 در کشور اندونزی و در مرحله دوم قهرمانی آسیا برگزار می شود.

وی افزود: بازیکنانی که به پرتغال و اسپانیا می‌روند در کاپ‌های اول، دوم و سوم جهانی حضور پیدا خواهند کرد.

طالبی در ادامه تأکید داشت: همچنین مسابقات روئینگ از 8 تا 15 شهریور سال آینده در فرانسه برگزار خواهد شد و انتخاب قهرمانی جهان و کسب سهمیه برای برزیل مشخص می شود ولی مسابقات جهانی، مکان برگزاری آن هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: المپیک ، قایقرانی ، طالبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار