مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با ایجاد سامانه آب شرب باید نسبت به استانداردهای آب شرب به مردم اطمینان داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری جانباز درنشست بررسی مشکلات تامین و توزیع آب شرب شهرستان نورپس از شنیدن مشکلات موجود در زیرساخت‌ها و منابع تامین آب، یکی از راه‌های رفع مشکلات در شهرستان نور را جداسازی آب شرب از آب بهداشتی بیان کرد.

وی افزود: مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور متعهد شد در صورتی که طرح مطالعاتی و مدل مالی جداسازی آب شرب شهرستان تهیه شود، کل هزینه را شرکت مهندسی پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورتصریح کرد: با استفاده از بخش خصوصی هم می‌توان سه تا چهار سایت برای تامین آب شرب مطمئن تعریف کرد که به راحتی پاسخگوی نیاز مردم است زیرا هر نفر به پنج تا 10 لیتر آب نیاز دارد و با تامین 50 لیتر در ثانیه جمعیت شناور هم بهره‌مند می‌شوند و نگرانی‌ها رفع می‌شود.

جانباز از پیگیری طرح فاضلاب شهری و پروژه‌های تامین آب از محل اعتبارات ماده 215 خبر داد وگفت: برای پروژه فاضلاب شهری شهرستان طرح تهیه شده و برای ردیف بودجه پیگیری لازم را انجام می‌دهیم

وی از آبفای مازندران خواست حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به تهیه طرح و مدل مالی آن اقدام و به شرکت مهندسی ارائه تا مقدمات اجرای آن انجام گیرد.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: ساری ، ایجاد ، سامانه ، رفع ، نگرانی ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.