فرمانده سپاه خوی از اعزام تیم پزشکی به مناطق محرم خوی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدباقر اعلایی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه خوی برگزار شد، اظهار داشت: از خود گذشتگی‌ها و ایثارهای رزمندگان سبب شد اکنون در آرامش به حیات خود ادامه دهیم و امروز گوشه‌ای از زحمات آنها را پاسخگو هستیم.

وی افزود: در شرایط نیمه سخت از بسیجیان گردان‌ها به صورت تمام وقت و نیمه وقت استفاده می‌کنیم تا طی تلاش‌های شبانه‌روزی آرامش را به مردم هدیه کنیم.

فرمانده سپاه خوی گفت: در دو مقطع زمانی، قبل و حین هفته بسیج برنامه‌های مختلفی را از طریق سپاه خوی انجام می‌دهیم.

این مسئول تصریح کرد: راه‌اندازی ستاد گرامیداشت هفته بسیج، دیدار مسئولان و فرماندهان سپاه شهرستان با امام جمعه، تشریح برنامه‌های بسیج در شورای اداری، برگزاری نمایشگاه افزایش جمعیت، افتتاح خانه عالم و غسالخانه روستایی با اعتبار 740 میلیون دلار از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

اعلایی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال، تنیس روی میز و دوچرخه سواری، همایش 10 هزار نفری بسیجیان شهرستان و اعزام تیم پزشکی به مناطق محرم از جمله برنامه‌های مد نظر سپاه خوی است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین(ع) متذکر شد: 20 میلیارد ریال اعتبار در سال 93 برای محرومیت زدایی در مناطق نیازمند تخصیص داده شده است و عملیات ساخت 29 خانه بهداشت با مساعدت کامل سپاه خوی خارج از اعتبار تخصیص یافته که توسط بسیج سازندگی درحال اجرا است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، بسیج ، درمان ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.