بینندگان انگلیسی زبان شبکه سحر از دریچه "منشور ایران" این هفته، وضعیت فرش ایرانی و راه های رونق اقتصادی آن را بررسی می‌کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، این برنامه به تهیه کنندگی مرتضی حسیبی طاهری به بحث و گفت و گو پیرامون محورهای مختلف مرتبط با فرش ایرانی و جایگاه آن در اقتصاد کشور اختصاص دارد.
 
به گفته طاهری در برنامه این هفته "منشور ایران" که هر هفته دوشنبه ها از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می شود، محورها و موضوعاتی همچون "عوامل جذابیت فرش ایرانی برای علاقمندان خارجی"، "پژوهش های ساختارمند و جایگاه آن در رونق یافتن تولید فرش ایرانی"، "پژوهش های انجام شده در ایران در حوزه فرش و به طور کلی صنایع دستی"، "رابطه فرش دستباف ایرانی و جذب گردشگر" و "آخرین نوآوری ها در زمینه طرح و نقش و رنگ بندی فرش دستبافت ایرانی برای افزایش صادرات" مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
 
وی در مورد کارشناس این برنامه نیز گفت: دکتر نازیلا دریایی، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه فرش، کارشناس مهمان برنامه خواهد بود و به اظهارنظر در مورد موضوع مورد بررسی خواهد پرداخت.
 
"منشور ایران" امشب دوشنبه 26 آبان ماه ساعت 23:30 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار