رادیو محرم برای هشتمین سال پیاپی از ساعت ۱۸:۰۰ امروز روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز می‌رود.

رادیو محرم برای هشتمین سال پیاپی از ساعت ۱۸:۰۰ امروز همزمان با تعویض پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا علیه السلام آغاز به کار می کند و تا تا پایان ماه محرم بر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز ادامه خواهد داشت. 

این رادیو همچون سال‌های گذشته برای شنونده‌های سراسر کشور با رویکرد معرفت افزایی و با شعار «حسینه ای به وسعت دلها» روی آنتن می‌رود. به عبارتی این رادیو به صورت خاص حسینیه‌ای را به وسعت تمام ایران با بخش‌های مختلف و متنوع همراه با مداحی‌ها و سخنرانی‌های کوتاه به منظور تحقق شور و شعور حسینی ایجاد می‌کند. 

به قول مسعود کاویانی مدیر رادیو محرم، این رادیو آوا محور است؛ یعنی عمده محتوای این رادیو مداحی، مرثیه خوانی، سینه زنی و روضه خوانی است. به عبارتی مهمترین وظیفه رادیو محرم ترويج الگوي عزاداري صحيح بر اساس منابع متقن و دقیق است. الگوی صحیحی که بارها از سوي مقام معظم رهبري و مراجع معظم تقلید و سایر دلسوزان و دغدغه مندان مورد تاكيد قرار گرفته است. البته امکان شنیدن این رادیو از طریق تلفن همراه و برنامه کاربردی ایران‌صدا و همین طور از طریف گیرنده های تلویزیونی (رادیو نما) هم وجود دارد. 

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
رادیو ماشین من پیدا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
جاسک رادیو محرم نمیگیره...لطفا پیگیری کنید
آخرین اخبار