دکتر کریم زارع در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتب دانشگاهی واحد علوم وتحقیقات گفت : کتاب بهترینراهنما برای ارتباط انسان امروز با انسان های گذشته و آینده است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر کریم زارعرئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت : خداوند دانش و حکمت را به افراد شایسته و کسانی که برای کسب آن تلاش می کنند اعطا می کند و در همین راستا انسان های قلیل می توانند کار های بزرگی انجام دهند .

وی با اشاره به 32سال سابقه فعالیت علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد:این دانشگاه، با همت و تلاش های بسیار به این مدارج عالی علمی رسیده و هم اکنون به عنوان بازوی توانمند جامعه علمی کشور در حال پیشرفت است.

دکتر عرفان لطفی رئیس کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم، کتاب را دوست جاودانه و چراغ راه انسان دانست و گفت:کتاب و کتابخانه به عنوان معیاری ارزنده و مقدس  در مسیر اطلاع رسانی و دانش شناسی مطرح است.

وی با بیان اینکه کتابدار حلقه واسط تولید علم است، ادامه داد: هنر کتابداری، شامل مدیریت، سازماندهی و فهرست نویسی کتب است و کتابدار باید با دانش روز در حوزه اطلاع رسانی آشنا باشد.

دکتر لطفی با اشاره به تجمیع 19 کتابخانه ی دانشکده ای واحد علوم و تحقیقات در کتابخانه مرکزی این واحد دانشگاهی، اظهار داشت:در این راستا، تاکنون 200هزار عنوان کتاب به کتابخانه دکتر حسن حبیبی منتقل شده است.

رئیس کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: در حال حاضر، کتابخانه مرکزی این واحد دانشگاهی دارای 10740عضو فعال، 218500جلد کتاب و 80هزار  جلد پایان نامه است.
لازم به ذکر نمایشگاه کتب دانشگاهی واحد علوم و تحقیقات از 25 لغایت 28 آبان ماه جاری با 30 درصد تخفیف  در مرکز نمایشگاهی نور برپا است .

خبر فوق را می توانید در سایت روابط عمومی دانشگاه به آدرس www.pr.srbiau.ac.ir  مشاهده نمائید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.