علی‌اکبری گفت: تیم ملی سامبو در نخستین حضورش در چهارمین دوره مسابقات ساحلی بسیار خوش درخشید و این در حالی است که با ناداوری قهرمانی را از دست دادیم.

عباس علی‌اکبری مربی سامبو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به چهارمین دوره مسابقات ساحلی آسیا در تایلند که اولین تجربه حضور ما در این مسابقات بود باید گفت تیم ما بسیار خوش درخشید و صاحب سکوهای دوم و سوم این رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها کمیته ملی المپیک فقط 3 سهمیه را به تیم ملی سامبو در وزن‌های -68 کیلوگرم، -82 و -100 را داد زیرا که همه کشورها فقط دارای 3 سهمیه در بخش بانوان و آقایان بودند که ما متاسفانه در بخش بانوان ورزشکاری را نداشتیم.

مربی تیم ملی سامبو در مورد سطح داوری مسابقات اظهار داشت: به دلیل برگزاری مسابقات در شن و تغییر در کلیه قوانین و مقررات در بخش سامبو کمی با ناداوری روبه‌رو شدیم و به ضرر ما شد زیرا داور نخستین حضور خود در مسابقات شن را تجربه می‌کرد و ما نیز شرایط مدال طلا را داشتیم اما آن را از دست دادیم.

علی‌اکبری در خصوص سطح مسابقات این دوره از رقابت‌ها افزود: حریف‌های اصلی تیم ایران کشورهایی چون قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، تاجیکستان، ژاپن و کره هستند که بسیار قدرتمند و تاکتیکی عمل می‌کنند. البته ما هم بسیار با برنامه و تکنیکی عمل کردیم که حاصل تلاشمان یک مدال برنز در وزن -82 کیلوگرم و یک مدال نقره در وزن -100 کیلوگرم بود.

وی در پایان درباره برنامه‌های آینده تیم ملی سامبو خاطرنشان کرد: ما در پی توسعه آموزش، قهرمانی هستیم و مشکل حضور بانوان در رقابت‌ها را داریم که در صدد گرفتن مجوز برای حجاب بانوان شرکت کننده هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار