رییس کل گمرک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی "باید" مرجوع شوند

کرباسیان با اشاره به اینکه هر تصمیمی که در مورد خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی گرفته شده باید اجرایی شود، گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده صاحبان خودروهایی با حجم موتور بیش از 2500 سی‌سی حق ورود این خودروها را به کشور ندارند.

مسعود کرباسیان رییس کل گمرک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هر تصمیمی که در مورد خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی گرفته شده باید اجرایی شود،گفت:بر اساس تصمیمات گرفته شده صاحبان  خودروهایی با حجم موتور بیش از 2500 سی‌سی حق ورود این خودروها را به کشور ندارند و باید این خودروها را مرجوع کنند.

وی افزود: عمدتا این خودروها از کشورهای واسطه به ایران وارد شدند و صاحبان آن می‌توانند به هر جا که خواستند این خودرو را مرجوع کند و طبق قانون این خودروها باید از کشور خارج شوند.

رییس کل گمرک در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا آمار دقیقی از تعداد این خودروها در گمرکات وجود دارد یا خیر ،گفت: تعداد از این خودروها به گمرکات اظهار نشدند و در مناطق وی‍ژه هستند که هنوز ثبت سفارش نشدند و آمار آن باید از مناطق ویژه گرفته شود اما تعداد خودروهایی با حجم موتور بیش از 2500 سی ‌سی که در گمرکات است زیاد نیست.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: گمرک ، واردات ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساکن منطقه آزاد
۱۵:۲۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
این حق مردم منطقه آزاد هست که استفاده کنند .بی خودی به خودتون زحمت ندید.آقای کرباسیان کدام گروه خودرو سازی سبیل شما را چرب کرده است.اگر درتابستان جنوب سوار دوچرخه شویم.از خودروهای اران خودرو وسایپا استفاده نخواهیم کرد.
آخرین اخبار