مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 از نشست انجمن معتادان گمنام با هدف هم‌افزایی فعالیت‌های انجمن‌ها در سرای محلات غرب تهران خبر داد.

 محمدمهدی قشقایی، مدیر مرکز خدمات اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اعلام این مطلب گفت: اعتیاد یک نوع بیماری و معضلی برای اکثر جوامع محسوب شده و باید در حد توان زمینه‌های کاهش اثرات سوء و همچنین بهبود افراد مبتلا به این بیماری را فراهم کنیم.
 
قشقایی در ادامه بیان کرد: در این راستا انجمن‌های متعددی مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند و برخی از این انجمن‌ها متشکل از افرادیست که خود درد ناهنجار این بیماری را لمس کرده‌اند و با این مسئله زندگی کرده‌اند و قادر به درک یک بیمار دیگر که زندگی‌اش تحت‌الشعاع این بیماری است.
 
مدیر مرکز خدمات اجتماعی منطقه در پایان گفت: در این راستا NA با انجمن معتادین گمنام تشکیلی است که با ساختاری تجربی در جهت کنترل و کاهش آثار شوم و مخرب اعتیاد در بین اعضاء خود فعالیت می‌کند و با حمایت کردن از فرد بیمار در لحظات سخت بهبودی، زمینه تداوم و استمرار پاکی ایشان را تسهیل می‌نماید.
 
لازم به ذکر است مرکز خدمات اجتماعی منطقه 5 در ادامه برنامه‌های حمایتی خود در جهت کاهش آسیب‌های ناشی از معضل شوم اعتیاد با همکاری سرای محلات 29گانه، از کلاس‌های آموزشی معتادان گمنام در سرای محلات اقدام به برگزاری کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، معتاد ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار